譚嘉儀

譚嘉儀著三點式露腰唔晒線 網友不滿:拎走個…

最新娛聞

廣告

夏天,除咗係各位美女晒美腿嘅時間外,亦係大家騷身材嘅好時機!近日,歌手譚嘉儀就趁住仲未落大雨,一於出海游下船河,點知著起泳衣嘅佢就竟然唔晒事業線之餘,仲好有機心咁搵樣嘢遮住!大家估下佢用咗咩遮個心口!

撰文:東方新地|圖片:譚嘉儀Instagram

譚嘉儀出海玩水

歌手譚嘉儀向來打扮密實就出哂名,不過就點都估唔到佢竟然出海著三點式都要特登遮住條事業線!日前,佢就同友人一齊出海,玩下水哂下太陽。不過,譚嘉儀就喺自己個人社交網首先唔係晒泳衣相,反而係影住自己對腳及表示自己玩噴射衝浪好赲。

譚嘉儀著三點式露腰唔晒線

隨後,譚嘉儀先post出自己著白色三點式嘅相上網,正當以為有嘢睇嘅時候,偏偏佢就一手拎住隻杯,仲放正喺自己個心口前面,明顯就唔想俾大家睇到大家想睇嘅地方,呢招認真蠱惑!

譚嘉儀仲留言hashtag同大家講:「#大家唔好討厭個杯啦」大家淨係睇到佢條小蠻腰就梗係唔收貨啦,網友於是留言叫人拎走隻杯!

睇番譚嘉儀之前post嘅泳衣相,原來佢都唔係第一次用呢招遮心口,之前佢就試過用菠蘿外型嘅樽遮住。

次次都搵到樣嘢遮住個心口,相信唔少人都想知譚嘉儀幾時先會大方騷下事業線!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
譚嘉儀