蕭正楠

遲到Do姐盛宴 蕭正楠大合照冇影

最新娛聞

廣告

由鄭裕玲(Do姐)與農夫主持的《Do姐去shopping》添食成功,仲憑《Do姐再shopping》在台慶頒獎禮上連擸「最佳非戲劇節目」和「最佳節目主持」兩獎,日前Do姐就吹雞搵齊《Do姐再shopping》所有主持舉行慶功宴,大合照中可見Do姐、農夫、馬國明和黃翠如都有出席,獨欠蕭正楠,原來他因為工作遲大到,雖然收工後都出現,但已影唔到大合照,Do姐話惟有下次再約!

撰文:東方新地
圖片:網上圖片及新傳媒圖片庫

蕭正楠 收工趕赴會

蕭正楠早前在台慶頒獎禮上憑《超時空男臣》一劇與曹永廉、何廣沛奪得「最受歡迎電視拍檔」獎,最近他正趕拍新劇《十二傳說》,同林夏薇做一對。Do姐舉行慶功宴當日,原本指蕭正楠因工作未能出席,連大合照亦冇佢份,唔知佢係咪要漏夜趕拍劇呢?但蕭正楠在收工亦有趕去赴會,同農夫及女友黃翠如齊齊合照,不過Do姐就難掩失望話:「我已經回家 💤 馬明今早要工作,沒有『最佳節目主持人』的合照,下次再約!Thanks you guys!」

情侶檔出騷 公開冧翠如 蕭正楠:最緊要有你喺度!

蕭正楠、黃翠如經常以情侶檔出騷,早前兩人以情侶檔出席家居品牌活動,在台上司儀小儀問Edwin幻想中將來自己嘅家係點樣?最需要嘅係乜嘢?蕭正楠忽然笑騎騎,翠如問佢做乜笑得咁開心?Edwin對住翠如冧話:「最緊要有你喺度!」真係冧滋滋……