邊個咁大膽責住超蓮?

邊個咁大膽責住超蓮?

最新娛聞

廣告

賭王三房千金何超蓮自從回復單身後,不斷傳出緋聞,但真命天子仍未出現!超蓮樣靚身材正,多仔追係常識吧!今日超蓮上載去髮型屋洗頭相,睇見佢身上俾一男子責住,有網民即葡萄大叫:「放開我女神!」

延伸閱讀︰

余文樂疑似新歡起底

囝囝暗黑料理賀楊千嬅結婚7周年

邊個咁大膽?

超蓮當時瞓喺度洗頭,而佢身上就疑似被一男子責住,雖然呢個人雙手撐住椅上,上半身冇掂到超蓮,但相中可見呢位仁兄雙腳緊貼超蓮下半身,嘩,到底邊個咁大膽?原來係超蓮好友馬天佑!網民睇到後大感葡萄,除大叫「放開我女神」、「接受唔到」、「少兒不宜」外,又笑言「洗頭好危險」及「洗頭為甚麼會這樣」!不過,超蓮與馬天佑份屬好友,相信二人只係貪玩先擺出咁驚人嘅甫士!

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!