霍啟剛

邊個話有錢仔唔捱得? 霍啟剛真人騷撐足10集奪冠

最新娛聞

廣告

 

家族資產過千億的霍啟剛,同老婆郭晶晶早前參加內地真人騷《極速前進》第三季節目。本來以為富三代唔慌會捱得,頂多玩一兩集會被淘汰,點知兩人過關斬將越戰越勇,竟然擊敗劉翔、吳建豪等勁敵,成為總冠軍!吐氣揚眉,一向怕醜嘅霍啟剛開心到當眾激咀郭晶晶,網友除咗欣賞霍大少溫柔體貼錫老婆,又大讚佢IQ、EQ極高,今次真係賺到錢又賺到人氣啦!

延伸閱讀︰

《嘩鬼上學去之農夫篇》五大爆笑位

吳若希驚爆同有米男友分手

霍啟剛郭晶晶由中國北京出發,去勻雅典、東京、慕尼黑、阿特蘭大、墨西哥城等10個曾經主辦過奧運的城市,尾站係今屆奧運地點巴西。總決賽得番三隊爭冠,霍啟剛郭晶晶擊敗劉翔隊同另一內地小鮮肉組合,成為第三季冠軍,睇得出兩人真係好開心,好有成功感!

決賽一站,三隊要進行多項挑戰,包括鬥快串巴西燒烤,與及同專業運動員比賽打沙灘足排。晶晶跳水就叻,但講到難度系數極高的足排,晶晶簡直無從入手,更不幸觸傷手腕舊患,要用紗布紮住上陣。好彩轉數高的啟剛識得搵機會令對方球員犯錯,終於成功領先另外兩隊。

去到決賽中後段,霍啟剛要挑選滑水,當日風高浪急,三隊代表都飲咗好多海水落肚,劉翔更放棄挑戰,寧願接受罰時兩個鐘!而霍啟剛就率先挑戰成功,仲型爆單手滑水,連甚少讚老公的晶晶都俾like!之後啟剛又同幾十名遊客大跳森巴舞,越玩越放;最後一個環節要搵出節目中曾經去過的國家的代表國旗,由於太難搵得齊,連鬥志超強的晶晶都一度放棄唔想搵,反而啟剛好有毅力,堅持到最後,終於俾佢哋搵齊兼第一個到終點!點估到貴為霍家大少爺的啟剛,原來咁捱得苦喎!

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!