邱淑貞

邱淑貞強調女兒唔想入行:高抬貴手啦

最新娛聞

廣告

昔日性感女神邱淑貞 (豆斗) 的大女沈月愈大愈靚女,16歲已經長得極標緻,同媽媽十足餅印,兩姊妹一樣!沈月除了被電影公司、製作人吼實欲簽入娛樂圈,在社交網亦人氣高企,不過日前邱淑貞出席活動時,再次強調女兒並冇打算入娛樂圈,希望大家俾多啲私人空間佢;另外又唔反對女兒拍拖,不過要帶男朋友俾佢哋見!

撰文:東方新地|圖片:東方新地、IG

邱淑貞長女沈月 愈大愈索

邱淑貞作為九十年代的性感女神,係唔少男士心目中完美的化身,其長女沈月生得亭亭玉立、氣質出眾,皮膚及標緻面孔都甚有媽媽的影子!沈月相當造型百變,時而清純、時而成熟 ;晒長腿又得跌膊又得,青春無敵認真冇得輸!

 

其中一次沈月化濃妝加上悉心打扮,一派成熟look和去灣仔參觀塞巴爾藝術展 (Art Basel),佢上載咗好幾張相上社交網站,相中佢擺出模特兒甫士,當堂被網民大激讚「靚過啊媽」、「索到嘭嘭聲」!沈月每次有新相都大獲好評,於是令佢更加喜歡分享生活照!

 

猶記得去年郭富城與方媛喺半島酒店舉行婚禮,城城好友沈嘉偉及邱淑貞夫婦當然是座上賓,而沈月亦有跟隨父母出席。不得不提的是沈月呢晚以一身火紅運動裝配黑色低胸衫亮相,再戴埋副紅框黑超,輕易成為眾多嘉賓中最搶鏡的一個!

邱淑貞強調女兒唔想入娛樂圈

日前邱淑貞與老公沈嘉偉出席活動,久未露面的邱淑貞罕有接受訪問,更主動提起女兒沈月。邱淑貞強調女兒冇打算入娛樂圈,連佢自己本人都唔想入行,希望大家俾女兒多啲私人空間。

 

邱淑貞又稱原本沈月和時下年輕人一樣喜歡活躍於社交網站,閒時分享生活趣事,但現時其IG及微博都已經有一段長時間冇更新,就係唔想再被關注,希望大家「高抬貴手」。

唔反對女兒拍拖

作為女神的後裔,沈月依家亦係公認的「索爆星二代」,會唔會怕女兒身邊有太多狂風浪蝶?邱淑貞就話作為媽媽就係要教導女兒正確的事,而且依家係求學時期,幸好女兒們都好生性! 而女兒去到呢個年紀,邱淑貞稱當然唔會反對拍拖,但如果女兒有拍拖的話,都希望佢會介紹男朋友俾佢哋識!

睇埋邱淑貞訪問片:

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!