郭富城

郭富城係偶像 諸葛紫岐恨同城城對親家

最新娛聞

廣告

諸葛紫岐(Marie)今日喺觀塘apm出席彩蛋藝術館揭幕禮,之前右腳腳面患骨膜炎嘅諸葛紫岐着住波鞋現身,佢大談婆媳關係,又話偶像郭富城好好人,希望同郭富城對親家咁話!

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片

郭富城係偶像 諸葛紫岐恨同城城對親家

諸葛紫岐係郭富城忠實,依家城城多咗個囡囡Chant,問Marie想唔想同偶像對親家?Marie大讚城城為人幾好,仲話兩家嘅小朋友如果可以一齊玩會好開心。Marie希望同城城對親家不過都係要睇番小朋友意願,等個仔大個睇緣份!佢又大談婆媳關係,話希望媳婦心地好同孝順,最好唔好激佢,因為佢都好驚婆媳關係唔好。

講到囝囝愛同靚女玩,特別是金髮外藉女孩,問Marie接唔接受外藉女做新抱,佢話自己冇所謂,仲話會留番家傳之寶畀未來新抱,但佢一直希望追多個女,因為都想把自己最珍貴物品的留畀子女。

郭富城餅印B女曝光

睇番郭富城與上海女模方媛(Moka)去年4月奉女成婚,自從有了小公主Chant,郭富城不時對外分享做爸爸的喜悅,9月中他在社交網大晒以「小手捉大手」的全家福,透露女兒的英文名Chant是有希望的意思,初為人父的他表示抱住囡囡,就好似抱住迷你版的自己一樣,Chant的眉毛和眼睛最像他。對於女兒是爸爸的前世情人,城城更表示絕對同意。

方媛甚少露面,和囡囡長期留在位於大坑的「城堡」。早前本刊影到身穿睡衣素顏的方媛與母親抱住Chant行出平台散步曬太陽,城B終於首曝光,Chant遺傳了父母的高顏值,圓碌碌的大眼睛、脹卜卜的面珠、皮膚白裡透紅,精靈可愛!

有啲感情係要經歷吓風雨,至更識得珍惜行得更長久!諸葛紫岐同老公薛嘉麟呢一對夫婦,15年曾經一度話「看不到期望」婚姻差啲走到盡頭,經過雙方努力維繫,真係感情更勝當初!

諸葛紫岐同老公都好恩愛,早幾日兩公婆拍住拖出街買餸。嗱!恩愛嘅嘢唔使吓吓遊埠送花送珠寶囉,陪老婆行吓超市、有傾有講買油鹽醬醋同泡菜,呢啲至係生活吖嘛!講開又講,行超市買吓餸啫,十字緊扣老公都未夠,仲要戴埋粒6卡巨鑽揚吓揚吓講電話,喂吓,閃盲眼喇!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!