郭羨妮

拍戲撞瘀痛入心 郭羨妮囡囡 幫媽咪療傷

最新娛聞

廣告

今個月22號就係郭羨妮(Sonija)44歲生日,佢為咗照顧6歲嘅囡囡Kylie,近年減少喺幕前演出,偶爾才拍劇過戲癮,不過日前Sonija工作時不慎撞傷,但回家後有最愛嘅囡囡呵番,甜在心頭!

撰文:東方新地 圖片:郭羨妮IG、郭羨妮微博

郭羨妮囡囡 幫媽咪療傷

Sonija拍戲唔小心整親,但囡囡Kylie好細心咁為媽咪療傷,做媽媽當然甜在心,Sonija說:「拍戲時有撞傷碰瘀,雖然痛入心,但回家後有人為我療傷,心仍是暖和甜的。」

Sonija本來都有意追多個小朋友,但為咗專心照顧Kylie,已放棄呢個諗法!

郭羨妮

選美出身的郭羨妮擁有四分之一的英國血統,五官精緻漂亮,經典作品有《翻雲覆雨》、《洛神》、《尋秦計》、《爭霸》等等。

郭羨妮擁有非常古典的氣質和五官,所以古裝非常適合她,清麗脫俗有溫婉動人,說是古代穿越過來都有人信,難怪傾國傾城的西施和琴清由她飾演都完全無違和感。

郭羨妮就算在其他古裝劇中的造型都非常漂亮有氣質。

關鍵詞
郭羨妮