鄧以婷

鄧以婷酒店房晒body 朱智賢暗寸佢做…

最新娛聞

廣告

鄧以婷係邊個?大家聽個名可能都要諗一陣,不過如果見到佢個樣就應該知道佢係無綫咪神之一,早排仲有份拍《3日2夜》㖭!話說佢呢日又喺IG派福利,分享幾張坐喺酒店床的性感相,但另一無綫靚女朱智賢似乎留言暗寸喎!究竟佢哋真係好老友,還是…

鄧以婷酒店房晒身材

話說近日鄧以婷喺IG上載咗幾張靚相,見到佢身穿條吊帶連身短裙仔,坐喺酒店房間的床上… deep V露事業線之餘,再展露白滑長腿,實在令人想入非非!

朱智賢暗寸鄧以婷:「準備開工」

呢個時候另一位無綫姐仔朱智賢,見到呢幾張相都忍唔住留言:「呢張相好似準備開工咁」,然後鄧以婷就無奈反問佢:「開什麼工」係囉,唔知朱朱係想話佢開咩工呢?定其實朱朱想暗寸鄧以婷做……

無綫性感女郎鄧以婷

鄧以婷(Irina)今年28歲,身高172cm,更有34C逼爆上圍,身材一級棒!佢早年係女子組合Super Gear成員,組合解散後主要喺電影界發展。2016年簽約TVB,成為部頭合約女藝員。最近亦成為旅遊節目《3日2夜》主持之一,同另外三位靚女上遊輪~

平時鄧以婷成日喺網上分享靚相,不時騷吓長腿,晒吓「豪乳」,引死網民!

比堅尼照濕濕碎

比堅尼照直頭係家常便飯啦~

《誇世代》色誘森美

雖然鄧以婷都算係TVB藝員,不過喺劇集拍攝方面,佢都只係得好少鏡頭。早前喺台慶劇《誇世代》中,佢憑傲人嘅身材,在劇中被陳豪睇中,派去色誘森美。由劇集截圖可見,鄧以婷大開中門,大晒身材,猴猴擒擒騎上森美到,睇到觀眾眼鯨鯨。

另外鄧以婷之前喺《溏心風暴3》一樣有性感演出!著上比堅尼大晒逼爆上圍,將身旁好密實的敏之比下去~

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!