鄭秀文Sammi

鄭秀文現身《雪櫃冷笑話》 Sammi出題自嘲 謎底笑爆全場

最新娛聞

廣告

鄭秀文(Sammi)最近為主演的電影《流水落花》四出宣傳,身為天后級的Sammi仲現身小薯茄的《雪櫃冷笑話》第337集,出了一條被譽為歷來最爆的題目,就係「鄭秀文跑步」猜一男藝人名,有番咁上下年紀的網民應該一估就估到,其實Sammi心胸好廣闊,仲好玩得!
鄭秀文 Sammi 小薯茄的《雪櫃冷笑話》#337請到Sammi到嘉賓,真係好勁!
小薯茄的《雪櫃冷笑話》#337請到Sammi到嘉賓,真係好勁!(圖片來源:IG@pomatohk)

鄭秀文Sammi首次現身《雪櫃冷笑話》

鄭秀文(Sammi)近年喜歡與後輩合作,今次首次上小薯茄的《雪櫃冷笑話》,當然要有準備啦!雖然呢日麗英缺席,仍有阿J、童童與一眾小薯茄成員撐場,場面總算熱鬧,Sammi一開始就好冷靜咁講:「鄭秀文跑步,估一個男藝人嘅名」。

Sammi 鄭秀文用自己來講笑。
鄭秀文用自己來講笑。(圖片來源:IG@pomatohk)
Sammi 鄭秀文跑步,Sammi叫大家猜一個男藝人名字。
鄭秀文跑步,Sammi叫大家猜一個男藝人名字。(圖片來源:IG@pomatohk)

鄭秀文Sammi出題後 現場靜過太空

鄭秀文(Sammi)出題後,一眾小薯茄成員靜晒,有人你眼望我望,亦有人在忍笑,看來就算知道答案都唔敢大聲叫出來。

鄭秀文 Sammi 阿J望向Sammi,似乎佢亦知道謎底,不過就唔敢講出來。
阿J望向Sammi,似乎佢亦知道謎底,不過就唔敢講出來。(圖片來源:IG@pomatohk)
鄭秀文 Sammi 最終由Sammi自己開估,答案係吳鎮宇唔震乳)。
最終由Sammi自己開估,答案係吳鎮宇(唔震乳)。(圖片來源:IG@pomatohk)

鄭秀文Sammi自問自答 全場O嘴

最終由Sammi自問自答,做埋動作扮跑步,並講出答案是吳鎮宇(唔震乳),Sammi的演繹真係好鬼馬,謎底揭開後,童童等人即O嘴大叫,阿J話大家都唔敢俾分,Sammi笑到反白眼,仲面都紅晒講咗聲「喂!好唏噓呀!」

鄭秀文 Sammi Sammi開估後自己都好high,笑得好開懷!
Sammi開估後自己都好high,笑得好開懷!(圖片來源:IG@pomatohk)
鄭秀文 Sammi 童童O晒噙,Sammi就反晒白眼。
童童O晒噙,Sammi就反晒白眼。(圖片來源:IG@pomatohk)
鄭秀文 Sammi 後面班人幾咁大反應。
後面班人幾咁大反應。(圖片來源:IG@pomatohk)
鄭秀文 Sammi 掛住笑又唔俾分!
掛住笑又唔俾分!(圖片來源:IG@pomatohk)

網民大讚鄭秀文Sammi有氣度

鄭秀文(Sammi)連自己的身材都可以當笑話講,引來網民熱討,不少人大讚她為人有氣度,完全冇諗過Sammi會親自演繹呢個笑話,完全不介意自嘲,更甚是有網民話「仲爭李嘉欣返出來講我真係恭喜你」。

鄭秀文 Sammi 網民大讚Sammi夠轄達。
網民大讚Sammi夠轄達。(圖片來源:IG@pomatohk)
鄭秀文 Sammi 連自嘲都唔介意。
連自嘲都唔介意。(圖片來源:IG@pomatohk)
鄭秀文 Sammi 網民話估唔到Sammi會親自演繹。
網民話估唔到Sammi會親自演繹。(圖片來源:IG@pomatohk)
鄭秀文 Sammi 唔知有冇機會聽到李嘉欣講呢一句呢?
唔知有冇機會聽到李嘉欣講呢一句呢?(圖片來源:IG@pomatohk)
鄭秀文 Sammi Sammi叫咗一聲「喂!」真係同班年輕人打成一片。
Sammi叫咗一聲「喂!」真係同班年輕人打成一片。(圖片來源:IG@pomatohk)
鄭秀文 Sammi 連自己都拎出來玩,Sammi自嘲「好唏噓!」
連自己都拎出來玩,Sammi自嘲「好唏噓!」(圖片來源:IG@pomatohk)
Sammi Sammi鄭秀文近日馬不停蹄四出宣傳,憑《流水落花》角逐今屆香港電影金像獎最佳女主角的她頻頻到戲院謝票。
Sammi鄭秀文近日馬不停蹄四出宣傳,憑《流水落花》角逐今屆香港電影金像獎最佳女主角的她頻頻到戲院謝票。(圖片來源:IG@sammi_chengsauman)
鄭秀文 Sammi Sammi早前現身澳門參加商演,還擔任梁詠琪紅磡演唱會的嘉賓,工作排得密密麻麻 ,50歲的她依然充滿活力。
Sammi早前現身澳門參加商演,還擔任梁詠琪紅磡演唱會的嘉賓,工作排得密密麻麻 ,50歲的她依然充滿活力。(圖片來源:IG@sammi_chengsauman)

梁詠琪上小薯茄講「雪櫃冷笑話」竟然得一分

小薯茄的IG近年不乏巨星參與,月前就有梁詠琪為宣傳演唱會現身,片段中她問阿冰:「我哋邊一個家庭成員,係最玩得嘅呢?」跟住她就公開答案係:「爸爸!因為:盡情愚弄我『爸』~」面對呢個冷笑話,阿冰似乎笑得好勉強,童童更只係畀得1分!

鄭秀文 Sammi 梁詠琪 小薯茄 梁詠琪 今次「雪櫃冷笑話」由阿冰做主持招呼梁詠琪,係因為佢曾經喺《反起跑線聯盟》演過梁詠琪年輕版!
由阿冰做主持招呼梁詠琪,係因為佢曾經喺《反起跑線聯盟》演過梁詠琪年輕版!(圖片來源:IG@pomatohk)
鄭秀文 Sammi 梁詠琪 小薯茄 梁詠琪 古天樂都講過自己係「雪櫃冷笑話」觀眾,宣傳《明日戰記》而現身,當然無難度!
古天樂都講過自己係「雪櫃冷笑話」觀眾,宣傳《明日戰記》而現身,當然無難度!(圖片來源:小薯茄)
鄭秀文 Sammi 梁詠琪 小薯茄 梁詠琪 鄭伊健為了宣傳《深宵閃避球》和演唱會,都有現身雪櫃冷笑話!
鄭伊健為了宣傳《深宵閃避球》和演唱會,都有現身雪櫃冷笑話!(圖片來源:小薯茄)
鄭秀文 Sammi 鄭伊健呢個笑話得到嘅反應係⋯⋯
鄭伊健呢個笑話得到嘅反應係⋯⋯(圖片來源:小薯茄)
鄭秀文 Sammi 「1分」?!
「1分」?!(圖片來源:小薯茄)
鄭秀文 Sammi 其實每位嘉賓通常都會拍兩段雪櫃冷笑話,鄭伊健在第二段獻唱了《極速》 「頭搖又尾擺」,得到大家歡呼和應!
其實每位嘉賓通常都會拍兩段雪櫃冷笑話,鄭伊健在第二段獻唱了《極速》 「頭搖又尾擺」,得到大家歡呼和應!(圖片來源:小薯茄)

重溫鄭伊健、古天樂、鄧麗欣仲有陳柏宇嘅第15季雪櫃冷笑話!

撰文:東方新地圖片來源:IG@pomatohk、IG@sammi_chengsauman