金宵大廈2 李施嬅

金宵大廈2|李施嬅對TVB安排有微言 不留後路拒拍《金宵大廈3》

最新娛聞

廣告

《金宵大廈2》現正在無綫熱播,不過女主角李施嬅因為免疫系統出現問題而要停工半年,未能公開現身宣傳活動,只能在網上幫手打氣。日前李施嬅接受鄭裕玲商台節目《口水多過浪花》的線上訪問,談及拍攝《金宵大廈2》的難處,呻開拍時收唔齊劇本,甚至「拍拍下先知有第3個角色」。

李施嬅壓力大拒拍《金宵大廈3》

《金宵大廈2》女主角李施嬅日前接受鄭裕玲(Do姐)主持《口水多過浪花》網上訪問,先交代健康近况,她透露甲狀腺問題已康復,但雙眼因免疫系統問題,現在接受多種治療。之後李施嬅被Do姐問到是否滿意《金宵大廈2》的演出?施嬅竟然一度猶疑hang機,之後就坦言今次演出「未達到要求」,呻開拍時收唔齊劇本,只能邊拍邊做,她更一度擔心準備唔切,怕同山聰對戲有混淆。

《金宵大廈2》女主角李施嬅日前接受Do姐節目《口水多過浪花》網上訪問,交代現時健康近况。
《金宵大廈2》女主角李施嬅日前接受Do姐節目《口水多過浪花》網上訪問,交代現時健康近况。(圖片來源:IG@do_do_cheng)
節目上李施嬅似乎對《金宵大廈2》的拍攝安排有微言。
節目上李施嬅似乎對《金宵大廈2》的拍攝安排有微言。(圖片來源:IG@do_do_cheng)
即睇《金宵大廈2》1-20集劇情劇透

劇本唔齊、李施嬅對安排有微言

施嬅又表示一日要連拍六、七場戲,還要兼顧設計三個角色的外表、節奏及語氣「都幾癲」,Do姐續問:「劇本咁遲出嘅咩?」,李施嬅說:「係呀估唔到,開鏡時只有三、四集劇本,要拍拍下先知有第3個角色,好多準備工夫都做唔到。」至於問到施嬅會否希望開《金宵3》?她認為兩集已經足夠,拒拍第三集:「《金宵大廈》反應好好,所以無論監製、編審同新加入嘅演員都好大壓力,搵其他新嘢玩啦,唔好咁大壓力」。

金宵大廈2 施嬅呻開拍時收唔齊劇本,只能邊拍邊做,更一度擔心準備唔切,怕同山聰對戲有混淆。
施嬅呻開拍時收唔齊劇本,只能邊拍邊做,更一度擔心準備唔切,怕同山聰對戲有混淆。(圖片來源:IG@selenaleelalee)
金宵大廈2 施嬅直言:「拍拍下先知有第3個角色。」
施嬅直言:「拍拍下先知有第3個角色。」(圖片來源:IG@selenaleelalee)
即睇《金宵大廈2》1-20集劇情劇透

更多:金宵大廈2|李施嬅錄音多阻滯 蘇皓兒大腿現瘀黑 拍攝幕後靈異5件事

李施嬅 婚禮無期照認係「車太 」

去年2月李施嬅接受圈外男友Anson Cha的求婚,施嬅在節目上亦表示由於疫情關係,婚禮無奈要延期:「香港一日要隔離一日都唔會舉行住,因為我嘅家人喺世界各地,唔駛等疫情完,但至少唔需要隔離先。」不過施嬅直言不心急:「既然大家都認定對方,Party幾時搞都冇所謂啦!依家好多人叫我做『車太』,冇所謂,我都當咗自己係,簽字只係一個儀式。(想家人齊齊見證?)係呀,媽咪喺加拿大,冇理由婚禮媽咪唔出席。」至於會否考慮生小孩?施嬅直認很喜歡小朋友,但會順其自然,又礙於現在身體出現毛病,正在進行類固醇治療,甲狀腺亦有問題,所以現階段一定不可以懷孕,不能勉強,會先鍛鍊好健康體魄。

金宵大廈2 施嬅在節目上表示由於疫情關係,婚禮無奈要延期。
施嬅在節目上表示由於疫情關係,婚禮無奈要延期。(圖片來源:IG@selenaleelalee)
金宵大廈2 李施嬅的未婚夫Anson Cha是郭富城的私人健身教練。
李施嬅的未婚夫Anson Cha是郭富城的私人健身教練。(圖片來源:IG@小美)
金宵大廈2 去年2月李施嬅接受圈外男友Anson Cha的求婚。
去年2月李施嬅接受男友Anson Cha的求婚。(圖片來源:IG@selenaleelalee)
金宵大廈2
雖然婚禮無期,但施嬅已經照認自己是「車太 」。(圖片來源:IG@selenaleelalee)

李施嬅用什麼理由拒拍《金宵3》?

早前李施嬅接受Do姐電台訪問,李施嬅坦言是次拍攝好大壓力⋯⋯詳情請看

李施嬅照認係「車太」?

李施嬅表示疫情關係婚禮延期,而身邊已有好多人直呼自己⋯⋯詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:IG@do_do_cheng、IG@selenaleelalee