張寶兒

釣中億萬千金 袁偉豪為張寶兒禁慾

最新娛聞

廣告

今年五月,袁偉豪赴非洲拍攝無綫節目《打工捱世界II》,鏡頭前就捱世界,鏡頭後就執到寶。當時與舊愛岑杏賢分手只半年的袁偉豪,與同行的25歲前港姐張寶兒暗生情愫,二人一拍即合。袁偉豪拍拖後才知悉女友來自大富之家,其父坐擁最少3億物業。女友唔止係億萬千金,仲係守身如玉的虔誠基督徒。難得遇上窈窕淑女,袁偉豪要君子禁慾,忍得是福!

36歲袁偉豪與25歲張寶兒情定於非洲坦桑尼亞,拍外景日對夜對早已互有好感,對住性格爽朗平易近人、又懂得欣賞自己的張寶兒,袁偉豪立即把舊愛拋諸腦後!

 

 

血氣方剛要學忍

袁偉豪回復單身半年就遇到Bowie,喺非洲日對夜對,據知男方自覺同Bowie好啱channel,大家對愛情嘅睇法好一致,嗰時佢只係知Bowie喺外國讀完書返嚟,完全唔知佢係富家女。後來畀傳媒踢爆戀情起埋底,先知佢爸爸來頭咁勁。不過Bowie係虔誠基督徒,婚前要守貞,袁偉豪唔係信徒又血氣方剛,為咗長遠發展,看來袁偉豪點都要忍吓!

手握門匙上樓

事實上袁偉豪和Bowie各有各忙,拍拖時間少之又少,早前袁偉豪仍未返港,張寶兒駕駛其四驅車前往男友位於清水灣半島的寓所,上樓後逗留唔夠半個鐘就返回自己位於將軍澳的寓所。其後Bowie透過電話回應,表示因男友不在港,佢會上門為對方收信、執屋與撻車等。呢個女友真抵諗!

女家接受戀情

熱戀初期當然想日見夜見,拍拖五個月來,由地下情到浮面,袁偉豪與張寶兒都抱住順其自然的心態,當初被踢爆戀情後男方竟一口承認,反而女方只保守回答「仍在了解中!」到現在連男友家鎖匙都穩握手中,張寶兒可以正式被封「新豪嫂」,二人感情如坐火箭發展迅速。

張寶兒:佢亦令我好放心

拍拖唔夠半年,袁偉豪與張寶兒雖然打得火熱,但二人未有同居想法。本刊記者問張寶兒同袁偉豪拍咗拖5個月,係一個點樣嘅男友?她說:「佢好錫我,好細心有責任心,我好信佢,佢亦令我好放心。我哋都做呢行,信任好重要。(你係基督徒,係咪堅守拒絕婚前性行為呢項戒條?)我覺得信仰係好個人嘅嘢,基督係我嘅神,我有自己底線,清楚自己做緊咩,亦會為自己所做嘅嘢負責任,唔會亂嚟。(帶咗男友返屋企見家長未?)未呀!等有機會先。」問到會否考慮與男友同居, 佢笑言:「我哋已經住得好近啦!」

 

 

 

自小與家人感情要好的張寶兒,與袁偉豪拍拖收得好密,就連最親的妹妹張寶欣及父母都不知情。至上月被揭戀情後,參選今屆港姐奪友誼小姐的張寶欣被傳媒追問,自爆睇新聞才知道家姐與袁偉豪撻著,期待家姐帶袁偉豪回家見家長:「家姐好少主動講感情事,我睇報道八卦去問佢,我見到媽咪睇到都笑。(媽咪好滿意袁偉豪?)媽咪都好驚喜,佢對我哋揀對象唔會太嚴謹,一向都唔會干預我哋兩姊妹擇偶,有上進心嘅男仔就OK。」可見張寶兒雖然家境富裕但父母思想開放,一點都不專制。

全力呵護 望開花結果

難得再拍拖未受公司阻撓,袁偉豪全力以赴保護這段剛萌芽的感情,對於被冠以「港姐殺手」之名,袁偉豪笑指多謝大家睇得起,他說:「『港姐殺手』又好, 『大媽殺手』都好,我覺得都係緣份,自己呢個年紀都想穩定,有時感情事很難講要選擇一個咩人當自己嘅伴侶,我冇乜機會認識到外界嘅朋友,見得最多的都係同行,多番考慮之下亦覺得應該坦誠啲去面對。」佢更直言喜歡女友是個好甜和好好心地的女仔。

 

 

36歲的袁偉豪近年已坐穩一線,劇接劇又拍旅遊節目人氣高企,其形象亦由以前的花弗男變成暖男,今次遇上細11年的張寶兒,對方清純有活力,心動都好正常,若然繼續甜蜜發展下去,開花結果亦唔奇。張寶兒家族經營成衣生意,在國內設有廠房與辦公室,身為長女的她遲早要繼承父業,袁偉豪亦可以諗諗做個乘龍快婿,轉行從商都唔錯。

娶老婆會發達

真愛誠可貴,若果真愛仲要係身家豐厚嘅太子女,當然就更完美!起碼婚後不憂吃又不憂喝,打拼起事業上嚟無後顧之憂已經係最大優勢!好似以下幾男星就係好例子:

吳家樂

黎諾懿

蕭正楠

林文龍

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!