鍾仔

鍾仔「賭J」走數鬧上法庭 曼聯迷利物浦迷誓不兩立

最新娛聞

廣告

無論你係球迷與否,相信都會知道英超兩大勁旅曼聯同利物浦向來係死敵,除了球隊喺場上鬥過你死我活,雙方球迷亦經常針鋒相對(利申:小編係曼迷)。而無綫劇《三個女人一個「因」》就將呢個情景搬到劇集中,劇中鍾仔(鍾志光)同仇人互鬧「曼狗」、「利狗」,又「賭J」俾人追數等,作為球迷真係非常有親切感…

撰文:東方新地| 圖片來源:TVB截圖

袁偉豪 林秀怡被撒陰司紙

上集劇情其中一段講到,袁偉豪同妹妹林秀怡離開律師樓,準備去食番碗「十記牛腩」時,突然被一班人對佢哋撒陰司紙,啲陰司紙仲要有晒佢哋全家的樣子,寫住「賭債肉償」、「男奸女殺」等字句,搞咩咁大鑊啊?

鍾仔「賭J」走數累事

返到屋企,發現原來係老竇利記(鍾志光飾) 賭輸波累事!話說鍾仔喺劇中係英超球隊利物浦的超級球迷,日日都著住印住愛隊的衫同帽,原來佢之前同人打賭,如果利物浦贏唔到就「自行切J(指男性生殖器)」、又下巴輕輕用埋自己屋企男丁條「J」做籌碼!點知利物浦真係輸咗,於是被人追佢找數!

鍾仔:「正一死人曼聯狗!」

邊個同鍾仔咁大仇口?就梗係利物浦世仇曼聯的球迷啦!鍾仔劇中有個曼聯迷仇家叫「曼三冠」(曼聯曾在1999年奪得三大冠軍),咬住佢唔放,鍾仔都不禁大鬧:「正一係死人曼聯狗!」

仇人見面 份外眼紅

之後鍾仔同曼三冠(張漢斌飾) 鬧上法庭,曼三冠因喺論壇發起追數行動,被控「不誠實使用電腦罪」。仇人見面,份外眼紅,兩個人上到法庭一樣互相怒睥!

「走數仲要發爛渣嘅利狗!」

不過上到法庭唔代表可以和解,曼三冠一開始就話唔認罪,仲反咬鍾仔一口:「有罪嘅都係嗰啲賭輸波仲走數,仲要發爛渣嘅利狗!」

之後繼續講:「啲無品嘅球會,自然就出埋啲無品嘅球迷啦!」

Glory glory Man Utd…

喂大佬你估你喺酒吧講波咩,法庭並唔係表達球迷立場的地方,點知曼三冠完全無視法官,高呼「曼聯王朝千秋萬世,We’ ll never die!」然後振臂唱出曼聯會歌:「Glory glory Man Utd… 」結果就當然係被保安夾走。完。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!