鍾嘉欣

鍾嘉欣分享陀B相 叫網友估BB性別!

最新娛聞

廣告

藝人鍾嘉欣今年3月宣布再度有喜,現時佗B已近八個月,不過一直都未公開BB性別。今日,嘉欣bb於個 人社交網上載一張摸住巨肚的相,並留言問大家覺得BB係男仔定女仔,唔少網友就估係個男嬰,唔知大家又點睇呢?

撰文:東方新地|圖片:鍾嘉欣Instagram、新傳媒圖片庫

鍾嘉欣望網友估BB性別

今日,佗B接近八個月的鍾嘉欣於個人社交網上載一張摸住巨肚的相,見到嘉欣bb於肚上畫上代表男嬰的粉藍色心心,及代表女嬰的粉紅色心心,並留言指老公唔想公開BB性別以作驚喜,但係佢等唔切,及想找出真相!仲問網友,BB係男仔定女仔?

鍾嘉欣晒唔見肚靚靚母女裝

而家喺加拿大專心養胎嘅鍾嘉欣,早前分享最新近況,見到嘉欣bb同囡囡Kelly身處公園,仲要齊齊著住白色母女裝,媽咪就望住囡囡,而坐喺BB車嘅Kelly就望望鏡頭,成個畫面十分有愛!另外,坐喺長櫈上嘅嘉欣望落四肢依然纖幼,齋咁望完全唔似懷孕6個月!

鍾嘉欣生埋今胎夠晒數

之前佢由加拿大返港出席活動,被問到肚中BB性別,嘉欣就話雖然已經照咗,不過兩公婆叫醫生唔好講,希望保持驚喜!嘉欣同時透露,無論今胎係仔係女都好,都會係最後一胎,兩個夠晒數!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
鍾嘉欣