鍾嘉欣

鍾嘉欣分享懷孕心情 自爆老公夠壯:一擊即中!

最新娛聞

廣告

鍾嘉欣2015年同脊醫Jeremy Leung拉埋天窗,婚後誕下可愛女兒Kelly(梁愛晨),之後一直長居加拿大,間唔中先返香港接吓job同大家見見面。鍾嘉欣早前宣布成功追到第二胎,今日佢透過FB開live分享懷孕心情,仲大爆懷孕係「一擊即中」,Jeremy果然厲害!

鍾嘉欣成功懷第二胎

鍾嘉欣早前透過FB證實喜訊,宣布成功懷第二胎,佢上載一家「四」口的合照及超聲波照片,仲寫咗一大段感言多謝唔同人,同時宣布會離開加盟了13年的TVB

鍾嘉欣向來喜歡小朋友,一直都希望係女兒Kelly添個弟弟或妹妹,其實有指鍾嘉欣懷第二胎未夠三個月,本來唔想公開住,由於再次做爸爸的Jeremy實在太過興奮,已經忍唔住同街坊及病人報喜!

鍾嘉欣自爆:老公一擊即中

鍾嘉欣今日喺Facebook分享懷孕的心情,佢透露自己喺香港得知懷孕,因為當日出席倒數活動前覺得唔舒服,去到第二日(1月1日)用驗孕棒後先知道係有咗!嘉欣更即時打電話俾老公及女兒報喜,老公知道後好開心好感動!

嘉欣表示第二胎係計劃之內,打算生完Kelly後餵一年人奶,等Kelly行得走得時就開始Plan第二胎,點知咁快就有BB!嘉欣笑說:「一講…一造就中,呢啲叫做一擊即中呀!」

第二次做媽媽 淡定好多

唔少網民都問鍾嘉欣現時感覺如何,佢就話第二次做媽媽淡定好多,不過今胎比較辛苦,試過接Kelly放學時喺街嘔,又會攰到好似感冒咁,所以未有精神專注拍劇。不過嘉欣向大家派定心丸,佢話知道大家好掛住佢,而佢自己對演藝仍然好有熱誠,大家要俾啲時間佢休息,生完第二胎一定會同大家再見!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!