鐵探

【鐵探】內地網站全劇透!惠英紅痛失兩子 XXX變不死人槍戰吳廷燁

最新娛聞

廣告

TVB重頭劇《鐵探》播出以來叫好又叫座,香港目前播到大半,不過由於內地騰訊VIP可以一星期睇十集,目前差不多播到大結局,所以大陸網站都有不少劇透出現,甚至連大結局預告片都有,惠英紅繼大仔洪永城離世後,再痛失細仔楊明,而黑幫營長吳廷燁仲會冇好下場,嚟緊劇情真係估你唔到㗎!

 

撰文:東方新地 圖片 :騰訊視頻截圖、新傳媒圖片、電視截圖

惠英紅 劇透《鐵探》

TVB 重頭劇《鐵探》中,三屆金像影后惠英紅、許紹雄、黃智賢 (阿 Ben)、姜皓文等一班好戲之人在劇中實行演技大鬥法,而早前小紅姐同阿Ben、楊明上節目《今日VIP》時分享拍攝心情,小紅組唔覺意爆響口透露劇中兒子楊明的下場!

在訪問中劇透兒子楊明最後會被殺:「當佢死嘅時候,我喺度諗我應該點樣處理呢?因為大仔(洪永城飾)死我係用崩潰嘅形式,但細仔死我係用一種靜嘅方式。見到個仔有血,我幫佢抹,幫佢整返好啲衫,跟住就行開。但行到樹林我忍唔到就開始癲,但癲完行出嚟又靜返。」

《鐵探》內地網站完全劇透!

而在內地上載的第24集的短片中所見,Madam Man(惠英紅飾)繼早前失去大仔邱勵進(洪永城飾)後,連次子邱勵傑(楊明飾)都慘死在黑幫營長(吳廷燁飾)槍下。

 

Madam Man見到阿傑的屍體看似冷靜地用手巾將阿傑頭上的血抹走,之後把兒子屍體輕輕放低,直至行去草叢中崩潰痛哭,真係好慘。

Madam唔止要捉到殺兒子的兇手,也怪罪於負責該案件的黃智賢。

而在大結局預告片中,營長(吳廷燁飾)殺死身邊出賣他的江麗瑤(何佩珉飾),隨後跟程Sir(黃智賢飾)埋身肉搏,冇錯,下身癱瘓的程Sir居然利用吊貨的天秤飛越半空更跟營長駁火,營長手臂中槍倒地,程Sir就冇事!

袁偉豪嘔血講數

至於垶Sir(袁偉豪飾)就嘔住血話唔畀Madam做一姐,仲要揭發佢嘅惡行。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!