阿嬌

阿嬌出嫁了!婚禮上喊唔停!

最新娛聞

廣告

鍾欣潼(阿嬌)出嫁喇!和台灣「醫界男神」賴弘國(Michael)正式拉埋天窗!阿嬌同賴弘國今晨於洛杉磯五星級酒店Millennium Biltmore Hotel Los Angeles舉行婚禮,儀式既溫馨亦感人,雙方在父母的見證下行禮,期間阿嬌多次喜極而泣,搞到一眾好友同親友都忍唔住喊埋,場面好感人!

撰文:東方新地 圖片:新傳媒圖片

阿嬌出嫁了!

鍾欣潼(阿嬌)和台灣「醫界男神」賴弘國(Michael)在今晨於洛杉磯五星級酒店Millennium Biltmore Hotel Los Angeles舉行婚禮,儀式中既溫馨亦感人,阿嬌身穿一襲白色大Deep V婚紗,豔壓全場!雙方在父母的見證下行禮,期間阿嬌多次喜極而泣,當中包括致詞時、好姊妹兼好拍檔蔡卓妍(阿Sa)擁抱祝賀及亦師亦友的經理人霍汶希(Mani)輕吻阿嬌面頰時,阿嬌好激動咁喊!

阿嬌:「行到今日好唔容易…」

在致詞時當阿嬌講到:「行到今日好唔容易…」時喊得最為厲害,全場嘉賓亦眼濕濕,兩個唔同地方、唔同背景的人最終修成正果走在一起,真係好難得!Michael輕吻阿嬌前額的場面充滿浪漫氣息,賴弘國更在鋼琴伴奏下向阿嬌獻上深情一曲〈愛很簡單〉,阿嬌聽完喜極而泣,幸福滿瀉!

好姊妹容祖兒在最後一刻終於成功搞好簽證,趕到洛杉磯送阿嬌出嫁,送上大大的驚喜,令她感動爆喊,「龍虎豹蛇」終於成功合體!

婚宴菜式方面都好有心思,除咗有清雞湯同上湯龍蝦之外,仲有切合晒主題嘅心形牛扒,最尾亦有甜蜜湯圓寓意圓滿如意。

阿嬌契爺劉鎮偉都有出席婚禮,佢仲負責將阿嬌交喺新郎賴弘國手中,場面感人!劉鎮偉喺致詞嘅時候,除咗祝福一對新人,佢仲發揮搞笑本色:「阿嬌叫我做老竇,其實我同佢阿媽係冇關係嘅!」全場哄堂大笑!

婚宴選址來頭不小

阿嬌今次舉行婚宴的五星級酒店Millennium Biltmore Hotel Los Angeles,已有近百年歷史,處處充滿典雅文藝復興時代的氣息。酒店地位超然,除了招待過不少政要、巨星外,早年亦是多屆奧斯卡頒獎禮的舉辦場地。呢日阿嬌婚禮上,現場用上大量鮮花布置,極其奢華又浪漫。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!