陳冠希

陳冠希床上拍短片 秦舒培露紅底洩春光⋯⋯

最新娛聞

廣告

36歲嘅陳冠希(Edison)同細10歲嘅內地模特兒女友秦舒培拍拖兩年,現育有1歲女兒Alaia,做咗爸爸嘅Edison修心養性,去年8月豪擲2千300萬港元在洛杉磯買愛巢。日前Edison同女友為服裝品牌拍攝短片,二人奉旨於床上深情對望晒恩愛,之不過身穿短褲嘅秦舒培,一擰轉身就露粉紅底洩春光⋯⋯

撰文:東方新地|圖片:Instagram-陳冠希秦舒培

陳冠希床上影片 長腿秦舒培露紅底

短片一開始所見,穿熱褲的秦舒培和Edison挨在床上頭貼頭⋯⋯

有網民指拍片的地點為二人的愛巢,由於Edison曾在社交網貼出家居照,其家中的床和枕頭同短片一模一樣!

Edison望咗秦舒培一眼,然後笑笑口合埋雙眼,好sweet咁!

秦舒培回望Edison後,轉身好嬌嗲咁挨住Edison,點知唔小心露紅底!

陳冠希帶愛女睇時裝騷

早前Edison帶同1歲寶貝女Alaia飛咗去巴黎睇其女友秦舒培行catwalk。從Edison上載嘅相中可見,Edison手抱愛女,唔知係咪見女友出場,Edison笑到四萬咁口,十分開心。另外,囡囡Alaia亦同樣眼定定咁睇場時裝騷,認真識貨!

山長水遠飛到巴黎睇女友行騷,Edison就緊係要影低秦舒培行貓步一刻,拍片擺上網外,仲sweet爆留言叫女友做「MY QUEEN」,放閃指數爆燈。

陳冠希愛女 變潮童

現時37歲的Edison自從升呢做老竇後,就變成潮爸。佢當然唔會放過任何一個為愛女Alaia打扮嘅機會。原來喺出席時裝展前,Edison就同Alaia裝身,著上一身潮牌,立即成為真潮童!

秦舒培上年3月為陳冠希誕下愛女Alaia,有女萬事足嘅Edison不時都放相上個人社交網,同大家分享湊女之樂。

Edison更會帶埋女友同囡囡一齊去睇球賽,共享天倫之樂。

其實,有Edison呢個潮爸,仲有一個做模特兒嘅媽咪,無論要做潮童定模特兒,都一定係件非常輕易嘅事!

今年3月,二人就為Alaia搞咗個生日派對,囡囡有咁多人錫,真開心!

秦舒培貼父女照 賀陳冠希37歲生日

上年10月陳冠希生日,他和秦舒培到上海,二人雖有工作在身,但仍不望抽空陪愛女Alaia。要B女一齊坐飛機,全因Edison想在10月7日生日當天有女兒陪在身邊!秦舒培更於IG大貼Edison父女照,並以留言「Happy birthday my man」送上生日祝福。

與陳冠希賀生日的除了女友和囡囡,亦少不了各方好友。在熱鬧的生日飯局中,秦舒培與男友影形不離,相當恩愛。

榮升人父陳冠希:「以家庭為先」

誰想到情史豐富的陳冠希竟有做爸爸的一天呢?自女友於本年3月誕下愛女Alaia以來,Edison續漸化身成女兒奴,經常替愛女打扮,更一改以往性格,大方與網民分享當爸爸的快樂。一副慈父look的陳冠希對女兒呵護有加,時常親手抱女,他的這一面,相信在Alaia出世前從來未曾嚗光!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!