陳展鵬

被指毀約欠租、弄壞地板電器?陳展鵬:我有做過,我雙手跛!

最新娛聞

廣告

今日有報道指視帝陳展鵬欠租兼毀約,到底發生咩事?有報道指有業主向展鵬指控多宗罪,包括主動要求簽約兩年卻提前一年搬走,即等同毀約須賠償一年租金,又指展鵬並未繳付最後一個月的租金而用按金代替,還有弄壞單位內的電器同地板等。該業主還拍片去數臭展鵬。

昨晚陳展鵬出席TVB新劇《天命》活動時,逐一回應指控……
撰文:東方新地 │圖片:新傳媒圖片

陳展鵬 被指毀約欠租、弄壞地板電器?

事緣咁嘅,有業主於17年將將軍澳維景灣畔月租3萬元單位租畀陳展鵬同佢媽媽,租約一般都一年生一年死,但陳展鵬要求同業主簽兩年約,租約結束期為19年4月。今年初陳展鵬助手向業主投訴因地板撬起問題而令陳媽媽跌倒,對方搵裝修師傅去解決,但陳展鵬拒絕咗。之後透過助手轉發屋內地板撬起嘅短片俾A太,又講到地版問題多多咁,最後通知A太5月就會搬走。

業主稱收樓時發現地板變黑發霉、屋內某啲位置在無通知情況下鑽咗個大窿,而業主同陳展鵬訂立兩年死約,但他提早退租而且連最後一個月租金都無交,陳展鵬話以按金來抵銷。有指由於陳展鵬毀約在先,所以唔可以用按金抵押租金,但陳展鵬未有回覆對方。

究竟件事係真定假?陳展鵬昨晚在電視城宣傳即將播映的新劇《天命》時,回應欠租及毀壞單位一事。展鵬出示事前拍下多張租住單位照片,以及與業主談及單位問題的短訊對話截圖,聲稱感到無奈因無端端變成租霸,他指自己在該屋苑已住了7、8年,曾租住兩個單位,每個業主都成為好友,交吉時業主家人都來一起合照,而且也和其他鄰居及保安熟絡。他話現時的業主卻不斷在鄰居和保安面前數落他,故今次要出來公開澄清。

陳展鵬否認業主指控,並謂事件已交由律師處理。問到陳展鵬簽兩年死約,但一年就完?他沒正面回應︰「一定係有問題喺裏面。」他又指入住後屋內有很多問題,單位經常跳掣,冷氣、熱水爐又壞,終於忍不住,因媽媽天冷時要用熱水洗碗洗手,唯有自行修理,業主收到單據卻嫌貴,要找其認識的師傅修理。而展鵬又因自己常出埠,所以最終交給助手處理。講到地板拱起,他拿着照片說道︰「你哋睇吓係我整爛,定係佢自己因為天氣潮濕而拱起,因為啲地板拱起,媽咪受傷,都真係好嚴重。」

講到冷氣機有釘,他直言︰「如果我有做過,我雙手跛!我可以咁講!」陳展鵬指業主表示可以拆櫃︰「佢啲櫃係入牆櫃,拆咗啲牆紙全部好污糟,啲牆未油,我話唔緊要,你拆咗個櫃,我可以畀錢幫你油番佢,我畀錢去油油,又有單有據俾佢,我又點會做呢啲嘢(指欠租),我仲要喺維景灣畔住咗咁多年。」

至於最後租金方面,陳展鵬指跟對方表示會將按金變成租金,但對方沒再回覆,他以為已處理好。陳展鵬謂應循法律途徑去處理,更怒斥︰「一個月,我絕對可以畀,但係咪我哋藝人知名度高,就可以用呢啲方法去做佢想做到嘅嘢呢。」

展鵬稱不介意和業主雙方三口六面講清楚,並指租約列明若1年內退租只要賠1個月租就可離開,他知並非正確手續,承認自己做得不好,但否認租約是兩年死約,一直寫1年,業主竟倒轉來講。問是否想給業主一個月租來平息事件?他說︰「係,我幕前人,我點唔識都好,都知要履行業主同租客嘅嘢。例如話係租兩年,大家係咪兩年,但一年內有問題,就可以一個月前通知業主,但要畀一個月就可以冇事,並唔係冇交成年租。」

他表示因發生太多問題令媽媽住得不開心,所以想搬走,聯絡業主傾談時對方都同意,自己並不介意賠1個月租金,但想依正確手續,跟法律途徑做,起碼對自己有保障,覺得業主太反口覆舌。對於業主爆展鵬曾爆粗罵人,問展鵬會否是因此觸動對方爆料?他保證絕無用粗口罵對方,承認自己有因冷氣及熱水爐問題有怒火,也覺得自己無法再談下去才交由助手與業主交涉。陳展鵬嘆工作太忙,所以一直由助手代為處理。

煎Pang被老友記集郵

煎Pang 同業主各執一詞,唔知邊個真邊個假喇!惟有交由律師處理啦!不過睇番煎Pang個人雖然好木訥又cool cool 哋,但其實佢都幾有愛心!因為今年臨近農曆新年期間,佢帶住單文柔去咗筲箕灣護老院探訪一班老友記,單文柔同班義工幫手將一袋袋禮物送畀老友記,又陪啲老友記玩手工,被班老友記集郵,煎Pang當然唔會say no啦,見到班老友記個個笑晒口,一定過咗個好開心嘅晏晝,拍拖都不忘做善事!抵讚!不過煎Pang究竟幾時賜女友一個名份啫?

中佬特硃癖好 單文柔褻衣情挑陳展鵬

煎Pang去年與單文柔被斷正摸黑上山頂開餐兼談心,棄胡定欣攬嫩口小花令煎Pang人氣下滑,連累單文柔不停在網上被粉絲圍剿,為此煎Pang有意密冚戀情,唔肯正式畀名份,單文柔惟有默默等待,而為討好視帝男友,佢早前去挑選性感喱士內衣及真絲褻衣,實門閂埋門情挑,為閨房生活增加唔少樂趣,面對女友擋不住的風情,煎Pang心心眼迎戰啦!

拍拖唔見得光

當日晚上7時許,煎Pang與單文柔齊齊去九龍城做按摩,梳乎完後只見煎Pang率先離開,佢左望右望又用手遮臉,然後快步行去附近取車。其時佢講住電話,似是與仍在按摩店內的單文柔保持通話,未幾佢開車在九龍城狂兜圈,確定沒有可疑車輛尾隨後,就突然在街口停低,讓單文柔快速跳上車。煎Pang載單文柔到油塘港鐵站即絕塵而去,而單文柔則再轉港鐵去目的地會合女友人。

單文柔 招呼男友有妙法

泊到視帝呢個碼頭,單文柔由籍籍無名的2016年落選港姐變身煎Pang嫂,身價雖不至於十級跳,不過總算多咗人識。對於未獲男友賜名份,單文柔早前直言最重要是自己舒服,認不認愛不是最重要,難怪煎Pang亦表揚佢EQ甚高。對付甚為大男人的煎Pang,單文柔自有一套辦法,40歲的中佬有咩喜好,佢都拿捏得一清二楚,下面睇睇!

買噴血性感褻衣

早前單文柔曾被影到去內衣店買胸圍,當時佢主攻少女味重非常純純兔的款式,不過當日本刊記者卻見佢去到一間專賣性感褻衣的店舖,挑選多件惹火誘人內衣,看來為了迎合煎Pang口味,單文柔荷包要大出血。現場所見,單文柔在店內左揀右揀,睇啱仲拼上身照鏡,全部都係男士見到必定噴血的喱士透視款式,買了心頭好,單文柔才call車返家,等下次與煎Pang見面時大派用場!

外遊預支蜜月

想深入了解,外遊當然唔少得。雖然話要將戀情低調處理,但單文柔與煎Pang經常同時段在IG貼「外遊」相,變相自揭一齊外遊。單文柔仲吊帶低胸上陣,唔知有冇帶埋性感褻衣呢?

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
陳展鵬