陳展鵬

誰人無鮮肉過?廿歲嘅陳展鵬好靚仔!

最新娛聞

廣告

誰人無鮮肉過?最近網上就流傳咗幾張煎Pang(陳展鵬)年輕時候嘅照片,成為熱話。雖然都不乏「亞視味濃」呢啲意料之內嘅評論,但都唔少留言都話年輕嘅煎Pang「堅型」、「好青澀」、「眼神好純真」!小編今次就收集咗煎Pang歷年嚟嘅經典圖片,唔知大家覺得煎Pang嘅小鮮肉時代正啲,還是依家佬味濃啲煞食啲呢?

撰文:東方新地|圖片:連登討論區、新傳媒圖片庫、YouTube截圖

《天命》陳展鵬演和珅

千呼萬喚始出來~ 陳展鵬(煎Pang) 最近在《天命》中擔演中國史上最著名貪官「和珅」,劇集分別於北京及橫店拍攝外景,風格嚴肅悲情,劇中煎Pang與姚子羚、李施嬅、唐詩詠三人都有感情線,仲會同譚俊彥飾演嘅嘉慶皇帝展開一場生死惡鬥。

廿歲出頭嘅陳展鵬:

年輕時嘅煎Pang雖然就無咩出位嘅打扮,但就勝在夠Pure夠True吖嘛!小編就覺得呢個時期嘅煎Pang的確係青靚白淨,幾靚仔嘅~

亞視時期:

近年無綫時期:

睇返煎Pang呢幾年嘅相,都不難發現佢都相當鍾情於各式潮帽,簡直係著咩都要戴返頂帽先⋯⋯小編呢啲咁老套庸俗嘅人,真係唔明,唔知大家又點睇呢?

 

賣太陽眼鏡做老闆:

一向對研究時裝同潮流充滿熱情嘅煎Pang,近年更加開設咗自己嘅太陽眼鏡店,誓要一展所長咁話啦!

唔知呢個神似實驗室護目鏡嘅太陽眼鏡,又有冇啲咩防護作用咁呢?

呢個白Cap帽+黑超+花裇衫嘅Style,都唔係個個人都(敢)Carry到㗎!

「我要做視帝!」系列:

 

好啦,相就睇哂啦,唔知大家又最Buy邊個時期嘅煎Pang呢?還是覺得佢咁多年都一如而往咁有型靚仔呢?~

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!