陳庭欣

陳庭欣罕有公開認戀 否認做小三 拒絕再食「死貓」!

最新娛聞

廣告

TVB姐仔陳庭欣,近日承認與擁過億身家的彩豐行老闆楊振源(Benny)拍拖,直認正互相了解中,相處得好開心。不過有傳陳庭欣未同律師男友唐偉倫分手就另結新歡,而新歡Benny本來亦有個𡃁模女友劉依靜!日前陳庭欣出席劇集活動時,罕有地作出公開回應,佢強調自己唔係小三,拒絕再食「死貓」!

撰文:東方新地|圖片:東方新地、Instagram

陳庭欣被指做「小三」

2010年港姐冠軍陳庭欣,近日承認與擁過億身家的彩豐行老闆楊振源(Benny)拍拖,直認正互相了解中,相處得好開心。不過有傳陳庭欣未同律師男友唐偉倫分手就另結新歡,而新歡Benny本來亦有個𡃁模女友劉依靜!

陳庭欣一度認為疑似一腳踏船兩船。

記唔記得劉依靜?

近日報道稱Benny本來有位正印女友劉依靜(Ruby),但現時男方和陳庭欣發展中,令陳庭欣有當小三之嫌。劉依靜係邊個?咪就係當年曾介入過周永恆同趙頌茹婚姻𠴱位囉!所以唔少網民都話,「剃人頭者,人亦剃之」……

劉依靜回覆傳媒時,表示事情已經告一段落,大方讚陳庭欣又靚又叻,表示陳庭欣只想遇到簡單的愛情,但言詞間寸爆陳庭欣耍手段有機心。

陳庭欣拒再食「死貓」

呢日陳庭欣出席《宮心計2深宮計》宣傳活動時,似係有備而來,罕有地公開回應感情事。首先陳庭欣直指雜誌報道不實,已經超越晒其底線,佢明白報道係需要吸引眼球,但咁樣食「死貓」就絕對唔得,食得太多對身體唔好!

陳庭欣又指,過去的感情事有好好畫上句號,而知道佢感情事的人就只有三位圈外好友,知道晒來龍去脈,所以唔明白點解報道所指的知情者會咁清楚。

暗示與前度分手原因

之後提到前男友唐偉倫,陳庭欣指兩人關係維持了約兩年,因為對方係圈外人,所以希望保護佢。陳庭欣續說,相愛同相處係好難解釋,佢自己一定唔會「揸頸就命」,佢唔可以小鳥依人、24小時陪住對方,而且個性又太倔。似乎暗示與唐偉倫分手原因?

相處得好開心的階段

最後陳庭欣再次被問到係咪同Benny拍拖中,佢直認兩人係相處得好開心的階段,但對方唔想公開。至於Benny被指有個女友劉依靜?陳庭欣就表示唔識佢,每個人都有過去,總之大家都係單身開始發展,而且兩個人好應該互相信任。

介意被封「公屋港姐」

最後,被封為「公屋港姐」,更被指因拜金而搭上有錢人,陳庭欣對此似乎幾介意,佢就話其實香港地有好多人都唔係住緊私樓,甚至係住劏房等,唔覺得需要用呢一點大做文章。陳庭欣明言目標係買樓,希望呢一兩年內成事。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!