陳曉華

出爐港姐冠軍陳曉華 中大護理系女神 仲有個明星前男友

最新娛聞

廣告

《2018香港小姐競選》圓滿結束,冠軍由賽前大熱 17號陳曉華(Hera)奪得!陳曉華樣貌身材都甚出眾,賽前面試時已被視為大熱,佢今夏於中大護理系畢業,更被爆有個明星前男友!

撰文: 東方新地|圖片:東方新地、Instagram

港姐2018 冠軍17號陳曉華

2018年港姐冠軍正式誕生, 由17號陳曉華奪得!

喺才藝表演環節,陳曉華表演空中瑜珈!

泳衣問答環節,淡淡定冇問題~

陳曉華決賽當晚表現唔算最亮眼,但勝在夠平均,同埋本身條件實在係強勁!

陳曉華由初選起已經被視為大熱,一直以來人氣有增無減!

|回到2018港姐首輪面試

大家都知道港姐首輪面試可謂「燕瘦環肥」,咩人都有,不過昨日呢位白裙長髮少女出場、見到佢笑容甚為甜美、身材高佻,即時謀殺唔少菲林!

|中大護理系靚女Hera

呢位靚女芳名陳曉華,英文名Hera, 今年23歲,今夏剛畢業於中大護理系。Hera接受訪問時表示自己未搵到工,所以決家試試參選港姐。呢個絕對係明智決定!

173cm模特兒身材

此時大家當然都關注有冇玩開社交網站,答案係有的,而且公開靚相任睇。身高173cm的Hera擁有模特兒身材,同時真係一位兼職模特兒,張張相都美感滿滿,要follow!

Hera今年剛畢業於中大護理系,見到佢早前亦有分享數張畢業照,同樣係靚到爆,Model真係唔同啲!

有樣靚有Model身材,著咩衫都靚過人!

無敵白滑長腿

長腿真係冇得輸!

泳衣照貴精不貴多

最後當然係大家最期待的泳衣照啦!不過數量又唔算多,唔知Hera開始出名後,會唔會分享多啲福利益網民呢?

|有個明星前男友?

日前隨即有網民在討論區爆料,指Hera曾經同歌手狄以達拍拖,兩人曾被影到在牛頭角一一餐廳撐枱腳,舉止親蜜,而Hera畢業時達仔亦有露面。達仔回覆傳媒時,表示佢同Hera大概喺四月時已分手,不過都支持前女友參選!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!