陳柏宇

陳柏宇宣布做老竇 晒BB超聲波照報喜

最新娛聞

廣告

陳柏宇(Jason)去年7月2日跟拍拖5年的女友符曉薇(Leanne)結婚,估唔到咁快傳來喜訊,陳柏宇在IG晒BB超聲波照報喜,宣布太太懷孕,恭喜晒!

撰文:東方新地│圖片:陳柏宇IG

陳柏宇宣布做老竇 晒BB超聲波照報喜

陳柏宇昨晚在instagram貼上超聲波照報喜,留言:「guess what!」唔使估都知係佢老婆有喜啦!真係恭喜晒!

《1+1的深情》爆房事

其實之前二人在田蕊妮主持的《1+1的深情》節目中接受訪問,當時Jason被問到對上一次行房他直言兩周前,阿田笑佢哋隔咁疏,阿田再問每周行房多少次?Jason笑說:「我諗最多都係一次,以我嘅能力!」

二人又於節目中畫將來跟小孩一起的一家三口圖畫,估唔到咁快夢想成真。

陳柏宇同符曉薇在倫敦另類影婚照,相當甜蜜自然!

英國嘅超市都係婚照的取景地,貼地又有特色!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!