陳法蓉

帶著老父去旅行 陳法蓉:和爸爸一起什麼也好

最新娛聞

廣告

陳法蓉喺深宵熱播嘅《刑事偵緝檔案III》中飾演的柏恩桐,角色都算慘,呢幾集講佢呢頭大勇被分手,轉頭無端端「被自殺」,搞到大勇難過又自責。

不過現實中陳法蓉 (Monica)都好幸福,因為近年Monica大部分時間北上拍戲,但非常重視家庭生活的她不忘抽空陪伴家人, 不時見佢喺微博貼父女合照,早前的父親節Monica亦有喺微博貼同爸爸嘅合照,原來兩父女一齊去旅行,認真孝順呀!

編輯:東方新地|原文:Sunday Kiss |圖片:陳法蓉微博

《刑事偵緝檔案III》第38集 大勇自責害死恩桐

陳法蓉喺《刑事偵緝檔案III》飾演的柏恩桐都算慘,丈夫與妹妹通姦,傷心的恩桐出走澳門,丈夫與妹妹卻先後被謀殺!陳法蓉之後暗鍾意咗大勇,但被對方拒愛!

恩桐自殺身亡

恩桐接受不了非常傷心,便到酒吧借酒消愁,回家後被發現口吐白沫,眾人以為佢自殺而死,但其實係遭人毒害,想知兇手邊個?即click以下連結:

《刑事偵緝檔案III》結局篇劇情第37-38集 | 大勇翻撻Jessie | 恩桐自殺身亡

出名孝順女 陳法蓉最錫爸爸

其實陳法蓉係娛樂圈入面出晒名孝順,好多傳媒都成日影到陳法蓉喺唔使開工嘅時候,陪爸爸食飯行街,近年北上開工嘅佢都帶埋老父喺身邊!

爸爸生日 一家人食大餐

去年5月2日係陳爸爸81歲生日, 陳法蓉 喺微博透露同屋企人去咗酒店食中餐慶祝! 陳法蓉留言話:「和你在一起,去那裡做什麼都不重要,和你在一起什麼都好!爸爸生日快樂!」好sweet阿!

帶爸爸去旅行

陳法蓉好珍惜同爸爸相處嘅時光,去年4月仲同爸爸先後去咗昆明、雲南旅行㖭!佢話:「喜歡和爸爸去旅行」,真係好孝順啊!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!