陳瀅

陳瀅低胸出海被何雁詩搶鏡 仲有猛男高調告白?

最新娛聞

廣告

夏日炎炎千萬唔好眠,否則就會錯過一班女神派福利!日前索女陳瀅又出海,孖住好姊妹何雁詩玩wake-surfing(無繩滑水),之前多數較密實的陳瀅今次換上網民期待已久的低胸泳裝,同何雁詩齊齊騷身材!不過最離奇都係陳瀅的IG Story中,竟然有位大隻型男兩度高呼「我愛陳瀅」!唔通係間接宣布戀情?

撰文:東方新地|圖片:新傳媒、Instagram

陳瀅夏天狂出海

陳瀅今個夏天真係非常忙碌,唔係因為要趕拍劇集,而係忙住出海同陽光玩遊戲!佢今個夏天愛上大熱活動wake-surfing(無繩滑水),每一兩個星期就孖住幾位好姊妹出海,不過女仔始終比較怕曬,所以見到陳瀅衣著都係相對密實,男士們就有啲失望啦!

低胸出海被何雁詩搶鏡

日前陳瀅同何雁詩呢個黃金組合又再出海,兩人今次唔係玩wake-surfing,所以換番套靚靚泳衣影靚相,陳瀅一襲白色低胸泳衣非常誘人,不過旁邊身高只有157cm、細細粒的何雁詩反而更為搶鏡!

仲有猛男高調告白?

不過呢日出海最爆亮點都唔喺兩位靚女身上,而係一同出海的TVB大隻仔余德丞!喺陳瀅的IG Story中,余德丞竟然對住鏡頭兩度高呼「我愛陳瀅!我愛陳瀅!」之後仲聽到陳瀅笑到鬼咁sweet~ 不過余德丞最近先傳出與陳瀅好姊妹蔡思貝撻著,究竟佢哋三個……

同場加映:陳瀅自爆唔著比堅尼原因 原來與蔡思貝有關!

另外,大家都知陳瀅甚少會以三點式泳衣示人,佢早前出席活動時就表示係有原因的,而且仲同好姊妹蔡思貝有關!陳瀅稱有一次佢哋幾個好友一齊去滑水,蔡思貝著住三點式登場,點知不知情下走光!但因為有教練在場,所以第一刻冇同佢講走光,免得好姊妹尷尬。

怕步好友後塵

蔡思貝走光就唔只陳瀅睇到,陳嘉寶老公Epaphras身為教練就好專業咁提示思貝,叫徒兒企直個人,搵返個平衡點,再整整個bra先,結果引嚟陳瀅等人大笑。唔怪得陳瀅經常著one piece泳衣,原來怕步好友後塵,驚走光!

不過陳瀅樣靚身材正,皮膚白滑布肉地,著一件頭泳衣一樣可以好搶眼!

以下呢啲噴血畫面,睇嚟短時間內都唔會見到住啦!