陳煒

陳煒45歲生日 有小鮮肉搭膊吻賀

最新娛聞

廣告

上周(21日)係陳煒45歲生日,喺出名人緣好嘅佢,連日來獲圈中好友們請食飯,生日飯食足一個星期!昨日仲有唐詩詠馬國明黃心穎何遠東、羅浩銘等同佢補祝45歲生日,最驚喜仲係席上有位嬾男用右手搭住煒哥膊頭,再錫咗煒哥右邊面珠一啖,氹到煒哥好開心…

撰文:東方新地 圖片:新傳媒圖片、陳煒ig、李興華ig

陳煒 有小鮮肉獻吻

呢晚出席生日飯嘅包括唐詩詠馬國明、女友黃心穎何遠東等,個蛋糕紅噹噹好好有意頭,切蛋糕時,陳煒毫不避忌獲小鮮肉搭膊獻吻,仲笑得好甜好受落咁!

其實佢係藝員李興華,佢同煒哥之前喺無綫劇《梟雄》都合作過,二人都係11月之星,所以生日齊齊慶祝,李興華喺ig留tag叫人唔好妒忌佢,認真搞笑!

 

陳煒陪家姐港島遊

2012年陳煒與台灣商人顏志行結束四年婚姻,回歸電視台簽約無綫。明明當年已經離婚,不過煒哥就夠硬頸,拒收贍養費、拒絕前夫送樓、收收埋埋離婚消息免被指失婚博同情,一於靠自己在無綫由閒角做起從頭經營演藝事業。六年過去,超班演技吸納唔少忠粉同監 製厚愛,不過劇接劇亦都犧牲不少私人時間,加上煒哥性格宅女唔熟唔見,遲遲未見覓得第二春、感情生活仲未有著落。

享受單身

連三線小花都周遊列國、晒袋炫富時,捱得又慳家的陳煒就為每月慳番六萬差價由港島改 租油塘單位自住,年中無休,今年已經連拍六套劇、難得唔使入廠都係見佢去行山、入離島親 親大自然,日前放假就拖住感情要好、年長十多年的胞姊閒遊中環。亞姐冠軍出身、昔日亞 視當家花旦,今時今日在無綫套套都係女主角,但陳煒出外平實完全不以花旦明星自居,冇 口罩、冇黑超,淡妝牛仔褲波鞋上陣,醫肚都係同 家姐簡簡單單飲杯咖啡、食個三文治搞掂。食飽同 家姐拖住手行去海旁排隊搭摩天輪。留意番,去年 尾摩天輪重開、由100蚊人頭費大減至20蚊一位,玩完一轉剛剛好天黑,夠晒實惠!

一睇就知陳煒同家姐關係極親密,由食店一路講到 排隊準備上摩天輪,兩姊妹都雞啄唔斷。

 

做明星都有好處,明明包廂要收160蚊,職員見排隊遊客不算太多,都特別安排兩姊妹獨享私人空間。

96年選亞姐、12年回流改簽無綫,出道超 過二十年、無論邊個台,無論電視定電影圈,陳 煒絕對係異數,與世無爭作風樸素,極少惹是非,不過就套套劇都交到朋友。

 

拍《多功能老婆》同朱晨麗變老友,日前煒哥更同朱朱在家煮飯仔,為好姊妹大晒廚藝。

 

拍梅小青監製的新劇《法政先鋒 IV》,煒哥是三大女主角之一。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!