陸永

陸永細女5歲生日 陸永嫂:全家最愛嘅小寶貝!

最新娛聞

廣告

陸永細女simsim日前5歲生日,陸永嫂Reina喺Instagram post咗2張囡囡嘅相,同細女講生日快樂,仲話simsim係全家嘅開心果!而且simsim今年嘅生日願望亦都好簡單,陸永嫂亦都滿足咗囡囡願望!

編輯:東方新地|原文:Sunday Kiss |圖片:missussix@ig

陸永細女生日願望成真 陸永嫂:全家最愛嘅小寶貝!

陸永細女simsim今日5歲生日,陸永嫂Reina喺Instagram post咗2張囡囡嘅相,祝囡囡生日快樂,留言話「生日快樂,繼續健健康康做個怕攰但係會幫媽咪做嘢、粗魯但係貪靚、怕嘈但係講嘢大聲、正經得嚟又搞笑嘅開心果啦!#612 #五歲啦 #全家最愛嘅小寶貝」

陸永嫂Reina仲話simsim嘅生日願望竟然只係要媽咪親自煮早餐畀佢食,咁簡單嘅願望Reina當然會實現!

網民將兩個女比較 陸永嫂:兩個女都醜

陸永嫂Reina早前喺Instagram post咗細女simsim準備學校表演嘅相,好多網民都讚simsim好靚女好可愛,但係其中一位網民留言話「Hannah靚好多」,搞到陸永嫂親自回覆反擊「我冇辦法改變你同其他人嘅睇法,但我覺得我兩個女都好靚… 佢哋兩個唔係倒模出嚟,所以各有特色。幾靚都好,外面有更多人比佢哋靚,一山還有一山高,成日比嚟比去,唔辛苦咩?外人點將佢哋比較都好,都改變唔到我,兩個都係我生嘅,我只會講「兩個都靚」或者「兩個都醜」,完。」

媽媽眼中 囡囡/囝囝都係最好!

有啲人可能覺得網友只係講咗一句「Hannah靚好多」,陸永嫂會唔會太大反應呀!但喺媽媽眼中,每一個仔女都係自己嘅寶貝,每一個仔女都咁可愛不分上下,外人又憑咩批評自己寶貝女/仔呢!其實simsim同Hannah 都各有特色,而且仲好乖,細細個就識得感恩,依一點好多大人都做唔到呀!

細細個就學識感恩 陸永嫂:從兩個囡囡身上學懂更多

早前,陸永太太Reina分享了一段開車載著兩個囡囡的影片,當兩個囡囡面對烈日下卻站在路邊指揮交通的警察時,感到疑惑並問:「媽咪,警察企喺度做咩?」Reina並沒有多想,就回答:「交通燈壞咗,喺度指揮交通,如果冇人指揮交通,可能好容易撞車,或者撞到過馬路嘅人。」

聞言的兩個囡囡,舉動令媽媽意想不到,Reina留言話:「兩姊妹吱吱噚後,叫我開窗,話等陣有嘢同警察講… 講完之後,佢哋問我: 「點解冇人同警察講唔該?」 我沉默左幾秒… 勉強答「好多人都怕醜,唔敢講出口掛!」「媽咪,我哋係咪好叻呀,我哋都唔怕醜!」

事後,Reina指「就喺啱啱上車前,因為我架車泊露天嘅關係,我撻著架車之後都上唔到車,我哋三個就喺烈日當空下暴曬,三個都大嗌好熱嗌辛苦… that’s why! 」而囡囡的小舉動,令作為媽媽的她倍感安慰,直言:「唔係我教得好 ,我喺兩個小朋友身上學到更多」!

點解你咁乖嘅?陸永大女的回答令媽媽倍感安慰

其實陸永嫂都唔只一次分享教女心得,早前佢就喺社交網站留言話:「成日忍唔住問Hannah 點解會咁乖,佢多數會笑一笑,答「我都唔知呀!」今晚又忍唔住問點解佢會咁乖,佢都係答唔知,今次佢講多一句「可能我乖你會開心,咁我就乖囉⋯⋯」

大女咁乖,怪唔知Reina都忍唔住Hashtag:#我覺得呢個真係一個超乖嘅小朋友#我上世到底做過啲咩好事 !

睇完Reina的分享,網民紛紛留言話:

##embed-label-13##

其實Hannah咁乖,都係因為Reina教女有方!Reina早前就分享過當兩個囡囡嗌交時,點樣用一句說話就可以令兩姐妹明白對方有幾重要!

陸永嫂一句說話令兩個女和好

Reina亦分享兩個女Hannah同Simsim過海時,佢哋爭執嘅一幕。「中環到東隧,兩姐妹喺後座不停嘈,不停投訴,不停雞蛋裏挑骨頭… 出咗東隧之後,我就話:「好啦,你哋咁唔鍾意大家,一個搬去嫲嫲屋企住,一個搬去婆婆屋企住,以後唔好見啦⋯⋯」

兩個喊到攬埋一舊呢幕真係好感動!

Reina話之後返到屋企叫兩個女商量好,食埋pizza就自己執行李,再車走佢哋。因為Reina之後上咗房,所以唔知佢哋商量成點,但聽到佢哋喊住傾偈,於是就叫Maria收埋電話錄畀佢睇,發現感人嘅一幕。Reina仲驚大家聽唔明,幫手配埋字幕,連周家蔚都留言話要借鏡呀!

要睇片,感人又好笑:

人真係要喺失去的時候先明白對方的重要,當Hannah同Simsim知道佢哋要分開住,終於明白對方有幾重要!

兩個女雖然有時候會吵吵鬧鬧,性格又各有唔同,但其實都好愛大家。媽媽Reina的IG發布了不少有關兩女的笑料,不時大爆可愛搞笑金句,就連平時講笑自己都唔笑嘅陸永都忍唔住笑咗出嚟,兩個囡囡嘅搞笑功力真的不遜於爸爸!

Hannah x Sim Sim 搞笑金句語錄

1. 我的志願

「我的志願」是每個小朋友的必答題/作文題目。當你預計小朋友的答案可能是警察、消防員、醫生甚至太空人時,Sim Sim的答案竟然是⋯⋯ 「 Hip hop!嗯⋯⋯hot pot!」陸永聽到後也忍不住問:「你想做打邊爐?」而Sim Sim就回答道:「打邊爐嘅人」。就連姐姐Hannah也忍不住反問道:「係咪佢癲咗?」小朋友的創意先至係最估你唔到!

2. 以癲為目標

原來Sim Sim被姐姐問係咪癲咗,係有跡可尋的~ 話說早前媽媽Reina就在IG再爆Sim Sim的笑料:「前幾日出街,我叫佢去梳下個頭先出門。『Sim, 你去梳下你個頭啦,成個癲婆咁。』佢話:「我覺得癲先得意,我唔梳啦!」。今日,佢唔係問:「我癲唔癲?」佢係問:「我夠唔夠癲?」。竟然會以癲為目標,Sim Sim真係好爆!

3. 食嘢大過天

從媽媽Reina的IG的分享上,可以看得出Sim Sim是一個很怕攰的人。有一次媽媽叫Sim Sim出廳玩,當時手上拿著一大包零食的Sim Sim竟然有得玩都唔去玩:「玩仲悶啊食野唔悶啊~」,然後家姐Hannah就突然出現,扮Do姐手指指著說:「你哋幾個低級呀!」,大家隨即也跟著大笑起來~ 其實幸福真係好簡單!

4. Sim Sim的辛酸史(?)

Sim Sim是一個很怕攰但又很健談的人,每天都有很多事情要跟媽媽分享。有一次車程途中她就跟媽媽分享她的辛酸史:「媽咪, 你知唔知我要做好多嘢啊?」當媽媽也好奇她有甚麼要做時,她說:「因為我要去廁所行路好攰⋯⋯ 填顏色好攰,我又唔記得填快啲無得玩滑梯⋯⋯」媽媽聽後無言,表示除了一句:「辛苦曬!」,已經不知可以再說甚麼了!(笑)

5. 燒嘢食的相反?

除了Sim Sim外,家姐Hannah間中都會爆出金句,就如有一次她想說「打邊爐」,但又忘記了怎麼說,結果她將之形容為「燒嘢食的相反」,搞到媽咪一舊雲!不過有些網友對於Hannah的形容表示十分認同,並分析道:「燒嘢食是用火燒的;打邊爐是用湯滾的」,兩者相反的邏輯基本上是成立的,更表示Hannah創意100分!Hannah其後再問媽咪:「媽媽,你記唔記得要個Pot加埋水同埋未煮熟嘅嘢,一齊放落去,係叫咩啊?」得到答案後,她終於可以問:「我想講幾時先打邊爐?」

6. 笑匠陸永也敗給兩個囡囡

Sim Sim的喜感爆燈,令爸爸陸永就連鬧人時都忍唔住笑。有一次兩女做錯事,本來在嚴肅地教導兩個女的陸永,因為Sim Sim不經意地露出令人發笑的表情,令他也忍不住問Sim Sim:「你咩樣啊?」然後發笑,更被兩女反問:「你笑咗喎!」。陸永平時講笑自己都唔笑,偏偏在教女時忍唔住笑!今次真係唔知好嬲定好笑,最終他只好回應一句:「我而家係嬲到笑啊!」

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
陸永