陸浩明

陸浩明親自為女友操刀影相 男友視角大騷完美身段

最新娛聞

廣告

藝人陸浩明(6號/阿陸)有個索爆模特兒女友陳詩欣(Ayan),二人拍拖多年已達談婚論嫁的階段。早前,6號就同女友一齊到越南峴港旅行,Ayan更著上泳衣,大騷標準模特兒身形,而6號就緊係化身攝影師為女友操刀影泳衣相。張張泳衣相都出自男友視角,真係令唔少男網友都話好羨慕!

撰文:東方新地|圖片:Instagram-陸浩明陳詩欣

陸浩明被肥媽催婚

陸浩明有靚靚模特兒女朋友陳詩欣(Ayan),二人即使已拍拖多年,感情依然一日千里,就連當正自己仔一樣咁對待嘅肥媽,都不時為Ayan催婚,間唔時就問阿陸幾時結婚,真係等到連肥媽心都急埋。

陸浩明女友狂曬泳衣相

6號同女友亦不時在個人社交網po相放閃,最近,Ayan就上載自己嘅泳衣照,大騷標準模特兒身形。

皮膚白滑嘅Ayan仲大騷長腿,但放咁多性感泳衣相上網,唔知男友6號又有冇意見呢?

陸浩明親自為女友操刀影相

睇番啲相,原來係之前佢同男友阿陸去越南峴港旅行時影落嘅,而6號就緊係要化身女友嘅私家攝影師,不停為Ayan係咁影靚相啦!

全部相都出自男友角度,無論係曬纖腰定長腿,都一樣咁索,性感得來又帶點健康,睇嚟阿陸嘅都幾有潛質做攝影師。

呢張相就最令唔少男網友葡萄,相信唔少人都想拖下Ayan隻手。可惜,這些機會…已經俾6號私有化咗。

6號除咗大讚女友身材好之外,仲話一直很想為Ayan影泳衣照:「想由自己嘅鏡頭之下影女友,帶出佢嘅氣質,但喺香港好難,因為沙灘好多人,又會畀人認得,私人泳池就唔畀影相,今次難得同佢夾到時間去旅行,所以就影咗呢輯相。」

6號仲sweet到話:「去邊度都冇所謂,最緊要兩個人開心」

據知,當時佢哋二人去旅行時正值當地雨季,有時會落雨,所以要趁停雨或放晴時馬上把握機會影下女友最美一面。

經常孖住去旅行

學阿陸話齋,兩個人只要開心,去邊有咩所謂,而佢同Ayan就不時去旅行,都不忘放下閃光彈!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!