胡諾言

險切除子宮 陳琪成功為胡諾言佗第三胎

最新娛聞

廣告

恭喜晒!胡諾言同太太陳琪的第三個愛情結晶品,即將於10月出世喇!日前陳琪被影到腹大便便行超市,今朝胡諾言終於在微博公布喜訊,太太現時懷孕5個多月,暫時未知BB性別。已誕下兩個囡囡的陳琪,其實3年前曾試過流產,當時懷孕7周的陳琪流血不止,要立刻做懷孕終止手術外,更差少少要切除子宮,醫生仲話以後未必可以再生B。估唔到,奇蹟終於發生!

今年4月胡諾言同陳琪慶祝結婚7週年,當時陳琪已經肚凸凸孕味濃,而胡仔亦透露今年收到一份特別的禮物,暗示再做老豆!

四口幸福之家

胡仔同陳琪拍拖7年後,於09年結婚,現時有一對分別6歲及3歲大的囡囡。兩公婆一有時間即會同囡囡周圍玩,今年新年仲一家四口飛去韓國滑雪,親子活動絕不假手於人!

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!