李潤庭

離婚兼停工 雙失李潤庭兩度鞠躬認錯

最新娛聞

廣告

無綫東張西望》主持 李潤庭 (Eric)日前被爆偷食人妻空姐,隨即引起公憤。事後更揚言「太太一早已經知」,口出狂言。因此除了被封為賤男外,更被網民洗版式唾罵。 李潤庭 昨晚從北京回港後,今早便返到電視城被照肺,下午迅即召開記者會交代事件。記者會中, 李潤庭 直指今次是自己一個人的錯,並多次向家人及太太致歉,指太太此刻的決定是離婚。

延伸閱讀︰

偷食唔識「東張西望」?李潤庭被爆赤柱激咀小三

點止李潤庭一個? 盤點十個世紀賤男

偷食人妻空姐

日前無綫東張西望》主持李潤庭被爆趁任職空姐的太太Crystal出國工作時,不止一次與小三當街激吻摸Pat Pat,更公然一齊搭港鐵返屋企。李潤庭明目張膽帶小三登堂入室。新聞爆出後,小三極速被起底。小三Tiffany竟然是老婆同公司的前空姐同事,事後李生不但沒有認錯,竟口出狂言指太太事前一早知,再度辣㷫全港市民。

即召開記者會

李潤庭昨晚從北京回港後,今天一早即返電視城被照肺,下午隨即召開記者會交代事件。記者會於3點半開始,身穿灰衫及戴上黑白框眼鏡的李潤庭,全程毫無表情,一開口就即向家人、太太及受影響的人道歉。他說這件事完完全全係佢一個人嘅錯,所以覺得自己應該行出嚟一力承擔,之後就企起身向住鏡頭鞠躬。

離婚分房瞓

事情發生後,佢話老婆對佢只有「失望同傷心」。被問到會唔會離婚,佢就話自己完全沒有選擇權,因為自己錯晒,要讓老婆話事。而自己喺呢一刻絕對尊重老婆決定,話佢可以選擇離婚或者繼續在一齊。而在記者追問嘅情況下,佢先答老婆呢一刻嘅決定係離婚,而兩人雖然仲一齊住,但就冇講嘢,而且係分房瞓。

激嬲父母

最後李生再次向外父外母同雙方家人道歉,因為令咁多人面對呢個咁尷尬情況,佢都唔想發生。問到自己父母有冇責怪自己,佢就話未聯絡父母,父母亦都冇搵佢,直言應該係嬲咗自己。有記者再次追問有關小三Tiffany嘅事,問佢識唔識何生(即Tiffany老公),佢就即時起身拆咪離開記者會。

停工直到另行通知

在場記者見狀,再度追問佢現在是否停工,但李潤庭離開座位後就沒有再回答任何問題,而在場的企業傳訊部助理總監(宣傳科)蘇燦榮就代佢答,話李生會停工直到另行通知。

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!