雨僑 過大禮

過大禮做到足 雨僑父母畀羅力威100分

最新娛聞

廣告

羅力威同雨僑將於3月31日舉行婚禮,攜手踏入人生另一個階段,日前雨僑在IG貼相兼開live直播,原來一對準新人當日(3月3日)進行過大禮習俗,喺過大禮程序圓滿完成後,雨僑父母都非常滿意,仲畀足羅力威一百分,真係恭喜晒羅生同準羅太!

撰文:東方新地
圖片:羅力威 FBIG 及 雨僑 FBIG

雨僑讚羅力威:好細心

距離結婚尚有三周,本月31日便在港註冊擺酒嘅雨僑和羅力威,日前按傳統習俗過大禮,並由阿威姐姐負責統籌,一身紅噹噹嘅準新娘雨僑就在家中等候。雖然羅力威因為習俗只係將大禮送到雨僑屋企樓下,未有上樓,但佢就拜託親友送咗杯咖啡到雨僑屋企,畀雨僑飲,令佢冧到爆話:「過大禮送埋咖啡,佢真係好細心!」雨僑又指過完大禮,佢哋就一家人去咗飲茶,之後將過大禮收嘅禮帶返去長洲:「因為我喺長洲長大,仲有親戚係嗰邊。」

羅力威宣布迎娶雨僑 發表愛的宣言

羅力威早前在社交平台宣布同女友雨僑將於3月31日舉辦婚禮,攜手踏入人生另一個階段。羅力威於社交平台發表千字文,寫下愛的宣言:「走在一起大約7 8年的時間 很奇妙找到了一個和我在很多方面都很合拍 和一樣不計較的人 例如相識紀念日 情人節 什麼節日該送甚麼禮物 甚至生日 等等 所以在一起久了連幾年老實講都不會去算 因為我想大概從此就不會分開了 因此沒有必要去算…」

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!