韓國小姐

2018韓國小姐佳麗一覽 網友嘲大媽都參加

最新娛聞

廣告

一年一度的韓國小姐選舉開鑼啦!今年的韓國小姐選舉於6月中旬開始,韓國方面更自稱是亞洲最勁的選美大戰!一如往年,外界的注意力都集中於各候選佳麗的外貌上,想知今屆有冇出現瘋狂撞臉的情況,馬上睇睇啦!

撰文:東方新地|圖片:미스코리아 Miss Korea

2018韓國小姐選舉開鑼

今個月中旬,2018年的韓國小姐選舉已經開始進行,50位參選佳麗於11日開始合宿,並進行一連串的進行一連串的說話、瑜伽、行catwalk、擺pose的訓練,以及拍攝不同衣着的個人照片。同往年一樣,重點就落於每位佳麗的樣貌上,今屆的韓國小姐同樣被笑言是整容界盛事!

由於韓國最出名就是外科整形手術,年年的韓國小姐選舉一向被外界認為全部都是人造人選舉,皆因每年佳麗們都會瘋狂撞臉!之前大會公開了50位佳麗的個人照,馬上同大家一齊睇睇佢哋有冇撞樣!

有網友睇完後,不禁指「大媽為何來參加」、「參選的標準究竟是甚麼」等,似乎對今屆一眾候選佳麗的質素甚感不滿。

韓國小姐候選32強

50位佳麗一次過睇太多可能有啲難比較,不過唔緊要,皆因經過一輪網上投票,首輪競選結束後,至今只剩下32位,馬上睇32強!

未知部分佳麗是否受燈光影響,面帶油光!

部分佳麗的眼形亦非常相似,未知是否化妝問題呢?

日前,一眾候選佳麗更到水上樂園拍攝泳裝寫真,仲獲當地網民一致好評!雖然炎炎夏日,但各佳麗都無懼企喺烈日下,不斷於鏡頭前展現笑容及擺pose。

可惜,有部分網民就話32位佳麗所穿的泳衣比她們本身更靚。

據知,今次韓國小姐所穿的比堅尼,最大賣點係呢批泳衣原來都非常便宜,只是HK$260左右!

講番佳麗們的泳衣,特點是在普通的比堅尼上,於胸前加線作點綴,以添性感,而下身則以綁繩收邊作泳褲的特色設計。睇到佳麗們著起泳衣擺出自信pose,部分望落感覺比較生硬,可能需要再努力學習如何擺出更自然的pose。

https://www.youtube.com/watch?v=g0HbcDNUYwo

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
泳衣