張秀文

飛甩經理人男友 張秀文勤派奶收兵

最新娛聞

廣告

曾被封「無綫新一代咪神」的34D張秀文 (Sammi),與前經理人仇耀斌(Victor)拍拖七年,早前正式分手,冇男友管住晒,張秀文再度開放單身市場之餘,更勤派奶收兵。 擁有驕人上圍加甜美招牌酒凹笑容,張秀文收兵不分男女,日前被影到夜會尹子維,二人在酒吧單獨見面,四目交投互相 過電,張秀文更一度傾到要除衫!而日前張秀文又被本刊記者影到與一同性密友甜遊旺角,二人行街消遣旁若無人,密友仲錢買零食氹張秀文,同性定異性拍拖好? 張秀文一日未嫁,一日仲有得揀。

撰文:東方新地 圖片:新傳媒圖片、instagram

飛甩經理人男友 張秀文勤派奶收兵

10年選港姐獲亞軍的張秀文,出道不久已憑著34D強勁「胸器」加甜美笑 容,在無綫節目以三點式施展一招「胸壓水泡」,俘虜無數宅男成為無綫咪神,裙 下之臣雖眾多,包括曾傳出有珠寶大王力追,但她卻心有所屬,情傾「亞洲鋼門」 仇志強之子仇耀斌(Victor),有指男友怕張秀文被睇蝕有私心,太過暴露的工作推得就推,故近年張秀文的風頭給其他肯露肯捱的姐仔蓋過,而她就被安排多接外出的司儀工作。

難敵七年之癢

與前經理人Victor低調拍拖並共賦同居多年的張秀文,不時被影到以「一家 三口」姿態偕愛犬「太郎」出巡,惟二人一直未公開承認戀情。直至去年Victor的父親、有「亞洲鋼門」之稱的香港球壇傳奇人物仇志強在馬來西亞逝世,張秀文表現傷心,雖不願多談對方家事,但女友身份顯而易見,不過二人感情卻敵不過七年之癢,日前張秀文被發現在酒吧密會正與內地女星徐冬冬陷冷戰的尹子維,二人四目交投情意綿綿,張秀文一度傾到要除衫,把美好身材表露無遺。

對於Victor在網上訴苦,張秀文絕情回應:「我本身低調,但唔會阻止人哋言論,佢有佢抒發自由。」

5吋事業線

自爆回復單身的張秀文,最近不停在社交網賣大包,冇咗前經理人男友呢個包袱,可以盡情露。

對於被揭夜會尹子維,陷入四角戀中,張秀文事後否認正在發展,聲稱與尹子維只是談公事,並借機宣布「分訊」:「我同尹子維係傾工作上嘅嘢,其實我 本身已經分咗手。」自稱已回復單身。據知張秀文仍是無綫藝人,傾公事根本不 用自己操勞,知情者說:「一睇就知唔會係傾公事,酒吧咁嘈點樣傾?係人都知 尹子維鍾意身材好同性格爽直嘅女仔,Samm(i 張秀文)一定係佢鍾意嗰type。自 從同Victor分手,Sammi多咗參加朋友之間嘅聚會,話晒都被綁咗七年,係時候開放自己識多啲朋友,話唔定會搵到個更加啱自己。不過最近Sammi就同一個相識 多年嘅同性密友特別行得埋,喺佢分手情緒最低潮時,呢位同性密友成日都陪住 佢、開解佢,日見夜見感情特飛猛進。」雖然張秀文未有公開說明與Victor分手的原 因,但據知自從張秀文人氣急升後,工作接踵而來,女尊男卑不時發生拗撬致感情生變,而二人的愛犬也隨著他們分手而成為「單親狗狗」,其「撫養權」歸張秀文。

同性密友慰藉

分手後不愁寂寞的張秀文,有 man 爆同性密友陪住散心,二 人在旺角街頭啜住珍珠奶茶等 過馬路。

素顏捽鼻

這日張秀文由將軍澳寓所搭的士去旺角,先在連 鎖時裝店閒逛,身為公眾人物無懼素顏示人,仲 當眾捽鼻唔理儀態。

買珍奶

去買珍珠奶茶排晒長龍,二人在店 內等候時有講有笑。

掃性感內衣

擁有34D激凸導彈身材,當然不能埋沒,張秀文 好專注同認真咁揀性感內衣。

同性密友氹開心

事實上,張秀文飛甩男友後並不寂寞,早前她一個人由將軍澳寓所乘的士出旺 角,當日不施脂粉的她先獨個逛街睇衫睇性感內衣,之後再會合帥氣十足的同性密 友。現場所見,二人甚有默契,有說有笑去買珍珠奶茶,之後再周圍閒逛,掃街頭 小食,旺角人多車多,同性密友全程做護花使者,去到零食店,同性朋友又手舞足 蹈氹得張秀文好開心,埋單時更負責畀錢,二人行為與一般情侶拍拖無異。 31歲的張秀文,自爆回復單身後要在工作上衝刺,希望能有代表作,畢竟年紀 已經唔係細,每年都有無數新晉咪神彈起,她想急起直追收復失地,都唔係易事,與其只顧拋胸攞收視,不如努力鑽研演技畀啲實力觀眾睇。

行街等密友

終於等到同性密友出現,張秀文即變開籠雀,其密友身形大隻,在人多 地方都會從後保護張秀文。

擦生煎包

已是無綫當家小花的張秀文,行街買嘢非常貼地,更與同性密友走入狹窄小店排排坐食生煎包。

負責畀錢

係女仔都鍾意食零食,張秀文亦唔例外,其同 性密友陪住揀零食,不時手郁郁氹到張秀文好 開心,仲負責埋單畀錢,難怪張秀文咁冧。

喜愛集郵

張秀文憑驕人 34D魔鬼身材,俘虜不少宅男,由於性格與身材同樣熱情惹火,每次出席公開場合又喜歡集郵,所 以被指喜歡放電及收兵。

咪神重出江湖

張秀文是 10 年港姐亞軍,曾主持節目《學是 學非》成為「是非精」, 又只披毛巾拍旅遊節目 《三日兩夜》成為焦點, 15 年在《超強選擇 1 分鐘》穿三點式騷 Big 爆上圍而被封「咪神」。有指近年因與經理人 Victor 拍拖而一度 封胸,不過最近咪神再度開放市場,就連巴 士都有她賣的胸圍廣告。

夜會尹子維

早前張秀文被影到與尹子維在酒吧撐枱腳,二人全程四目交投明顯「過 電」,仲愈傾愈投契,張秀文傾到要除皮褸「降溫」,白色貼身衫下令豐滿身材呼之欲出,又不時報以甜笑。對於最近尹子維跟內地咪神徐冬冬陷冷戰,張秀文表示與對方約會不怕被指「小三」?她重申只是傾合作,說到發展空間則說:「答唔到你,從來冇諗呢樣嘢。」

大家可能未必記得張秀文係2010年嘅港姐亞軍,但就一定會記得佢係無綫「咪神」之一!

原來佢內裡係名小宅女,空閒都會玩手機遊戲,所以都係宅男女神之一!加上,憑住34D驕人上圍,成功俘虜唔少網民成為佢嘅粉絲!

不少出席活動都唔介意大騷「胸」器,幾乎次次都會性感打扮到場,一對湯碗胸更係極吸睛!

張秀文不吝嗇自己的身材

近年擁有「咪神」稱號的張秀文在劇集《冒險王衛斯理》不吝嗇自己的身材,其中有一幕她不僅是被吊起,還被迫脫衣服,配合上楚楚可憐的眼神,威力無窮。

她傲人的身材在TVB 節目上也曾經展現過,例如《進擊昇龍道》、《超強選擇1分鐘》、《滾動四國》等,現在一齊來回顧一下吧!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!