林子善

林子善馬爾代夫影婚照 孖老婆晒肌放閃

最新娛聞

廣告

林子善和太太董佩欣(Kary)拍拖五年,去年2月初在東京林子善以20萬鑽戒求婚成功,10月中正式簽紙註冊結婚,到今年4月將會補擺喜酒。早前兩夫妻專程飛到馬爾代夫拍攝婚紗照,在陽光與海灘中大晒健美身材!

撰文:東方新地

林子善 為婚宴豪使百萬

35歲林子善由去年2月6日向Kary求婚成功後,籌備逾一年,直到今年4月將於將軍澳一間酒店筵開50席搞婚宴,期間豪使近百萬港元,林子善話因此要努力賺錢:「我同佢講『你想點就點,幾多錢話我知!』,一生人一次想佢最鍾意,我個人冇所謂!」
去年10月16日,林子善和Kary正式簽紙結婚,其後兩人就豪花十多萬到馬爾代夫拍攝婚紗照,再去泰國旅行。子善表示:「今次去咗四日三夜,一拍完新劇《果欄中的江湖大嫂》就起行,但因為陽光有限,所以時間好趕,仲忙過拍劇!」

甜爆放閃:「老婆要靚最緊要」

雖然婚紗照中林子善一身健碩肌肉勁吸睛,不過他就搞笑話:「請大家將注意力集中放在我漂亮的寶貝身上,在她身邊的男人只係窮到衫都冇得著而已!不需要有評論,我心裏她任何嘢都是最好的,正所謂『新人去影婚紗照,老婆要靚最緊要』!」

彩虹下的完美婚照

幫林子善影婚紗相的攝影師Jack Tang話在馬爾代夫拍攝時天氣時好時壞,令他非常擔心,幸好雨過後見彩虹,為子善帶來完美的婚照:「傳聞見到彩虹會帶來好運,祝福呢對好襯好夾嘅情侶!!之後全日影相都好天氣,真幸運!!」

摩天輪下求婚

去年2月6日在日本東京台場摩天輪下,林子善化身Kary最愛的卡通人物「阿拉丁燈神」,並將價值近20萬元的1.6卡鑽戒放在「神燈」中跪地求婚,令Kary感動爆喊,但仍慳家地質問子善隻戒指「點解買咁大隻?」跟住仲伸咗子善兩腳!不過事後Kary仍感動表示:「天寒地凍,呢個傻佬扮鬼扮馬,又扮派傳單,同班朋友攪呢件咁夢幻件事,真係好驚喜,我超鐘意!呢件心意我會永遠記住,LOVE U!」

註冊結婚 有傻人終成眷屬

林子善和太太Kary在10月16日註冊結婚,成為人夫的林子善與老婆鬼馬合照,被太太勾着鼻子走,原來喻意係聽晒老婆話!林子善留言話:「20171016之上路,有傻人終成眷屬,一起踏上婚姻之路。」其實近日忙於為新劇《果欄中的江湖大嫂》拍攝的子善,原來之前一晚仲通宵趕劇,瞓得咁少都抽空去註冊,與Kary正式成為合法夫婦,認真抵錫啦!

4月補擺酒唐詩詠做「兄弟」

林子善同太太Kary今年4月將會在將軍澳一間酒店舉行婚宴,大約筵開50席。子善表示婚禮已籌備得七七八八,到二月份就全力搞婚事,結完婚就開工或者陪太太去旅行。林子善圈中出名人緣好,他自爆兄弟團人選,可謂粒粒皆星!有鄭嘉穎﹑馬國明﹑黃嘉樂﹑唐詩詠、黃嘉樂、黃長興同袁偉豪,佢仲透露唐詩詠當日會著西裝做「兄弟」!

婚禮請埋星爺

另外星爺周星馳可算係子善的啟蒙老師,那些年只有16歲的子善參加電影《喜劇之王》試鏡,有幸被星爺睇中,扮演黑社會角色「洪爺」出位,成功喺觀眾心中留下印象。子善揚言婚禮一定會請埋星爺,不過都明白對方貴人事忙,未必會到。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!