逆天奇案

逆天奇案|馮盈盈被批演技浮誇 英文狂加R扮鬼妹 馮盈盈三字回應

最新娛聞

廣告

馮盈盈在《逆天奇案》比女主角林夏薇更「搶鏡」,不過被網民批演技浮誇又作狀,得兩個表情一劇到底,連講英文都造作過人,指她瘋狂加入R音扮鬼妹仔,聽到好礙耳,令觀眾眼耳同告受罪,馮盈盈有自己一番解釋﹗

馮盈盈 逆天奇案 浮誇
馮盈盈為潛入犯罪集團,性感誘惑陳少邦。(圖片來源:《逆天奇案》截圖)

馮盈盈《逆天奇案》一號表情冏樣睇到厭

馮盈盈飾演的Ana是一名黑客,為查「殺虎案」協助陳展鵬破案,馮盈盈低胸短打性感打扮去埋魏豐集團副主席陳少邦身,結局篇戲份全集中在她身上,早前一集全集幾乎她個人騷,可惜被網民狠批為表現自己,而用力過度,批評她演技未夠班,面部表情太過浮誇,連眼神都浮張過人,但來來去去得兩個表情,一係八字眉冏樣一係擘對大眼,觀眾睇到厭。

馮盈盈 逆天奇案 浮誇
馮盈盈話被解僱「就快要瞓街啦﹗」,陳少邦立即請她任他的私人助理,成功埋身第一步﹗(圖片來源:《逆天奇案》截圖)
馮盈盈 逆天奇案 浮誇
網民指馮盈盈呢個八字眉一號表情不停出現﹗狠批她演戲兩個表情﹗(圖片來源:《逆天奇案》截圖)

馮盈盈被批「佢個人就係浮誇」

網民狠批馮盈盈「太作狀」、「演中學舞台劇咩對眼係咁擘大做乜?」、「好假又造作﹗」、「點解差過反黑路人甲咁多」、「博表現玩突出,反而適得其反」、「睇陳展鵬好入戲,一配馮盈盈突然變咗兩個世界嘅人,立即投入唔到」。

馮盈盈 逆天奇案 浮誇
第26集(周一)演森Sir的陳展鵬破了殺虎案,同班手足慶飲到醉哂,返到屋企以為Ana(馮盈盈)係林夏薇酒後糊塗,有大馬網民留言表示睇到火滾,紛紛派嬲。(圖片來源:《逆天奇案》截圖)
馮盈盈 逆天奇案 浮誇
陳展鵬酒後糊塗做錯事,令佢同馮盈盈關係變得再複雜。(圖片來源:《逆天奇案》截圖)
馮盈盈 逆天奇案 浮誇
(圖片來源:《逆天奇案》截圖)

網民批馮盈盈拖累陳展鵬

馮盈盈 逆天奇案 浮誇
網民留言

馮盈盈二號表情碌大對眼最浮誇

馮盈盈 逆天奇案 浮誇
網民批馮盈盈一係冏樣一係擘大對眼演戲,好難頂﹗(圖片來源:《逆天奇案》截圖)
馮盈盈 逆天奇案 浮誇
一、二號表情混合﹗(圖片來源:《逆天奇案》截圖)

馮盈盈被批說話含糊不清

馮盈盈唔止演技被批評,網民更指她咬字不清,太多懶音,為演飾外國返來的女子,講英文便瘋狂加入R音,有網民指「唔係下下加R音就係外國人,好造作﹗」、「廣東話又唔正,講英文又刻意拉長個尾音同大聲,同後期配音又唔夾口型」、「演啞妹可能會好啲」、「一聽到佢把聲就想熄電視」、「點解佢演戲都係做番自己,聲大大拉高八度,嘈到死以為睇緊《後生仔》」

網民:大大聲R音講英文

馮盈盈 逆天奇案 浮誇
網民留言

馮盈盈被質疑講錯對白

《逆天奇案》香港和大馬同步播放,有網民對馮盈盈講對白與字幕不符感到好奇怪,更質疑她講錯對白,馮盈盈在其中一集話:「想當年我行走『漿湖』」而字幕是出現「想當年我行走江湖」,有大馬網民留言問馮盈盈係講錯對白,更指是「配音惹的禍」、「在電視聽到時感到怪怪的」、「我以為我聽錯﹗」不過有網民解釋「行走漿湖」是港人說法,不過同樣被質疑指馮盈盈外國返來,應該不懂地道說法,總之大家對馮盈盈表現有很多不同意見﹗

(圖片來源:)
馮盈盈在劇中有不少性感打扮,露出深長事業線﹗(圖片來源:《逆天奇案》截圖)
馮盈盈 逆天奇案 浮誇
馮盈盈的表情同上圍都谷到行﹗(圖片來源:《逆天奇案》截圖)

馮盈盈親回網民負評

被網民力數三大宗罪,更指聽到佢把聲便想熄電視,馮盈盈自有一番解釋,她指本身角色係「令人討厭」,佢話:「個角色係唔好討好,介入陳展鵬同林夏薇,抵鬧啦, 所以換個角度睇,被觀眾鬧係意味住成功啦﹗」

馮盈盈 逆天奇案 浮誇
馮盈盈唔介意被網民狠批,不過佢強調自己係有懶音,而不是「癡脷筋」。(圖片來源:馮盈盈IG)
馮盈盈 逆天奇案 浮誇
傷心時馮盈盈又出咗個冏樣﹗(圖片來源:《逆天奇案》截圖)
馮盈盈 逆天奇案 浮誇
(圖片來源:《逆天奇案》截圖)
馮盈盈 逆天奇案 浮誇
激動時都係一號表情﹗(圖片來源:《逆天奇案》截圖)
馮盈盈 逆天奇案 浮誇
(圖片來源:《逆天奇案》截圖)

馮盈盈司儀地位被陳楨怡取代 表演烏低身露半球

《萬眾同心公益金》早前播出,司儀陣容除了有兩位阿姐汪明荃及鄭裕玲外,仲有2020年港姐亞軍陳楨怡,反而做慣司儀的馮盈盈就被安排陪公益金總理玩遊戲。其中一幕,烏低身,被網民瞬間截圖發現露半球走光!

(圖片來源:tvb節目截圖)
(圖片來源:《公益金》截圖)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:《逆天奇案》截圖、IG@crystalfyy