馮盈盈

馮盈盈又嚟料 大玩性暗示 麥明詩玩咩咁爽?

最新娛聞

廣告

唔少朋友都知道,新一輯《美女廚房》好快有得睇,主持換成林盛斌(Bob)、蕭正楠以及張振朗,主持效果如何就未知,不過美女就應該唔會令大家失望!話說日前麥明詩《美女廚房》拍攝宣傳片,事後上載合照,馮盈盈喺呢個moment又再語出驚人,大玩性暗示!小編睇完就唔係好明啦,大家覺得呢?

撰文:東方新地|圖片:Facebook、新傳媒

麥明詩:「美女廚房,一定好爽」

早前一眾靚女包括麥明詩、陳凱琳、高海寧為新一輯《美女廚房》拍攝宣傳片,事後麥明詩喺社交網分享一張與陳凱琳、蔡思貝的合照,見到三人分別拎住茄子、雜莓以及菠蘿,笑到鬼咁甜,真係好期待佢哋喺節目展露廚藝!學麥明詩句留言話齋,「美女廚房,一定好爽」

馮盈盈玩性暗示?

呢個時候,麥明詩喺《#後生仔傾吓偈》的拍檔、另一位港姐冠軍馮盈盈又語出驚人,喺麥明詩張相留言「一定爽啦」,之後隔離要加條茄子同奸笑的Emoji,究竟…佢想講咩呢?小編雖然唔係好明白,不過就好多網民留言話盈盈玩性暗示,繼續貫徹佢大膽又貼地的作風~

茄子的疑惑

馮盈盈呢個神留言為佢帶來778個like,唔少網民都留言話「笑咗」,或者指盈盈講衰嘢,連陸浩明都有回應!究竟茄子有咩咁爽呢?咁就要問盈盈先知啦!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!