應采兒

驚變「孖膶腸」造型 應采兒:我也可以做梁朝偉!

最新娛聞

廣告

應采兒日前在IG貼出一張「孖膶腸」自拍照,自嘲:「東成西就⋯⋯我也可以做梁朝偉。」剛巧早前佢同陳小春嘅囝囝Jasper在真人騷節目《爸爸去哪兒5》中食火龍果後嘅造型同樣都激似《東成西就》入面變成「孖潤腸」嘴嘅梁朝偉,被網民笑爆佢哋「有其子必有其母」!

撰文:東方新地
圖片:網上圖片

應采兒 母子撞「嘴」

應采兒上載上唇脹爆相,十足電影《東成西就》入面演中咗五毒散嘅「歐陽鋒」梁朝偉,引來網民眾多猜測,有人問佢係咪過敏、畀蜜蜂叮,定係畀老公陳小春啜腫咗個嘴?仲有網民笑佢個咀似王祖藍!不過更多粉絲留意到,Jasper之前上《爸爸去哪兒5》都曾經變成過「孖膶腸」嘴!當日Jasper喺節目中要完成採摘火龍果嘅任務,但一路摘佢一路偷食,結果食到成口紅色,令嘴唇驚變「孖膶腸」!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!