麥明詩

麥明詩:「佢哋平時放咗工做呢啲㗎!」 大爆律師最不為人知一面!

最新娛聞

廣告

麥明詩,十優港姐加上劍橋大學法律系畢業的身份,曾令她受盡葡萄,最近她大談由被批離地,到現時獲封「貼地港姐」,如何笑看網民評論!另外,她亦會大爆做律師背後最不為人知的一面!

撰文:東方新地|圖片:東方新地、麥明詩Facebook、新傳媒圖片庫

麥明詩於新劇《 殺手》演咩角色?

麥明詩最近忙於拍新劇《 殺手》,提起她於新劇的角色會是忠是奸,她笑言:「我呢啲畀人殺嘅啫,最開心就係有機會同祥哥(黎耀祥)合作做父女,佢就係殺手,我係盲嘅,我盲嘅原因係因為佢導致到有啲仇家嚟,傷害到我,所以呢段關係好複雜,但又好有味道。」。

首次扮演盲女,她指今次角色非常之具挑戰性,怕因好多自然的反應都不可以做,坦言:「對眼又變到好無神,哈哈! 同埋我呢個角色仲要彈琴,我本身都識識地嘅,但好多年無彈,突然間要練番,都要下一啲苦功,同埋要喺唔睇住鍵盤嘅時候都彈到琴,其實都係幾難嘅。」,有挑戰才會有進步。

拍過五部劇集四部電影的麥明詩提到自己最想演的角色,竟然會是著制服的紀律部隊,說到:「好多人覺得我 外形比較溫文爾雅,但其實我本身個人都 tough同粗魯嘅,我覺得幾適合。」,未知大家又覺得她若扮演紀律部隊的角色相不相襯呢?

台慶劇演律師有壓力?

最近《是咁的,法官閣下》播出,對於有份參演今年台慶劇,麥明詩坦言有壓力:「但唔會因為係台慶劇而特別多壓力,因為係咪台慶劇都好多觀眾會留意到,做得好定唔好,觀眾自然有雪亮嘅眼睛。個壓力在於,好多人覺得我係對於法律好認識,又要拍一個同律師有關嘅劇,但其實我係無做過律師嘅!」,原來大眾的看法為她添加了壓力。

問到有有幫劇組提供法舉意見,麥明詩謙虛地說:「我就唔係話自己好識法律,但係我身邊好多讀法律同埋做律師嘅朋友,所以我比較熟悉佢哋律師界嘅style、諗嘢嘅方法同佢哋嘅氛圍。」

她更提到律師界現實的生活其實是「律師平時放咗工唔係做呢啲㗎!譬如律師放咗工落蘭桂坊㗎!」之類,更說到:「我見我啲朋友或者我喺法庭觀察過,可能佢哋英文都未必好流暢同自信,我喺呢方面畀到佢哋比較真實啲嘅分享。」,原來實際上是與大眾的想法有異。

講到麥明詩有份主持的《 後生仔傾吓偈》中,一向給人感覺說話大膽的印象,她則馬上如律師上身為自己辯護:「我本身講嘢都係比較大膽嘅,有少少關我讀書讀法律事,我哋讀法律,有好多嘢平常人唔會講,但我哋會講得好露骨同好具體!」

馮盈盈發表「港姐公廁論」

馮盈盈曾在《後生仔傾吓偈》中,陸浩明提到做女人的好處,其中一個就係嫁入豪門會俾人話係「做少奶奶」、等,相反男仔就會俾人話入贅、「食軟飯」。點知港姐出身的馮盈盈同麥明詩就搶住大叫,表示如果港姐嫁有錢人, 就會俾人話「睇死佢鈞金龜」、「係雞」等難聽說話……

咁都仲未夠,馮盈盈仲突然補多一句:「公廁!」自己身為港姐冠軍,竟然將呢啲網絡用語拉埋同港姐嚟講,佢都算係「神奇 頂級 超卓」~

點睇「港姐公廁論」?

麥明詩馬上說:「我要為我同我拍檔重申一次,其實我哋係唔認同,我哋當時只不過係引述有一啲人咁講,而我哋覺得佢哋咁講好唔公平。」,同時又舉例指:「有啲女仔決定搵一個叫做經濟有基礎嘅男士,咁就畀人話係嗰個term,我哋就覺得做女人點解成日畀人話、好唔公平,所以我哋其實係想指出呢件事幾咁荒謬,因而引述咗呢個term!」,重申自己與馮盈盈皆不贊同這種看法。

16年以舊生身份重返校園拍《星星探親團英國劍橋篇》被批離地,「嗰時梗係唔明白,尤其當時我仲係新,都唔知個環境係點,亦都好多嘢係同幕後嘅配合,但作為幕前嗰個,當件事唔好,都要有承擔。當時感受係唔緊要啦,條路仲有咁長,好多時間去令觀眾認識我嘅!」。

如何面對網民輿論?

麥明詩提到現在以什麼心態面對網民輿論,她直言:「好多人有好多批評,有時聽係唔舒服,但有時佢批評個原因未必係你有問題,可能係佢哋對某啲事情嘅不滿,或者站喺某一個立場。可能佢同你站喺一個相反嘅立場。」

她續指:「如果了解咗點解佢有呢個立場同因為呢個立場而講呢句說話,自己會無咁辛苦之外,亦都可以盡量對於唔同立場嘅人,有更sensitive嘅表達方式。」,看來她於娛圈日子久了,有了一番新的體會。

麥明詩入娛樂圈三年,她坦言從無法掌握網民口味及玩法,皆因:「佢哋口味同埋玩法係好似天氣咁,好難預 計嘅,佢哋嘅玩法係天時地利人和,關乎政治環境、社會、 佢哋本身嘅個人經歷我覺得亦唔需要計,既然都計唔到,不如做自己算嘞!唔好諗咁多,想講就講,覺得好笑、值得分享嘅就講。」,依舊決定做最真實的自己!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
麥明詩