麥明詩

麥明詩 林作 斷正撐枱腳 掟煲唔掟蓋

最新娛聞

廣告

一個係十優港姐、劍橋畢業,一個飽讀詩書、來自牛津,仲要兩個都係讀法律咁啱key,其實襯到絕一絕嘅麥明詩同林作當年分手,真係令唔少人大跌眼鏡大嘆可惜!相隔年半,好多人最期待的畫面又再發生,日前有市民巧遇麥明詩約埋林作單獨high tea疑似翻兜!唔通兜兜轉轉還是覺得你最好?周一(23日)麥明詩就正式回應本刊:「唔係復合,因為一齊過了解過,所以做朋友比做情侶更適合!」

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、麥明詩FB

麥明詩 獨家村港姐

雖然分手已經超過年半,不過麥明詩同前度林作關係就繼續曖昧,疑似掟煲不掟蓋。日前二人又單獨在金鐘約會被網民撞破,話就話朋友食吓tea敍吓舊,不過現場消息就話二人一個食飯、一個睇書,無聲勝有聲其實更有默契更似情侶。一年傳出幾次復合消息、今次更有圖有真相,麥明詩接受本刊電話訪問再次否認,斷言與林作因為了解而分開,所以不會復合。

至於林作,反應更激,出雙倍價錢懸紅杜絕網友爆圖爆料外,又自稱做過市場調查,指個人感情新聞冇網友讀者關心咁話。

林作觀眾緣係爭啲,不過無可否認可能係孭住10A高材生又高學歷港姐的麥明詩 感情狀況又確係多人關心。據知情人士透露,出身書香世代、自幼品學兼優係人生勝利組,麥明詩雖然成功當選港姐冠軍又入埋行,不過出道以來,無論異性定同性,要在電視台搵個背景、學歷相符、有共同語言共同生活圈子的朋友難過登天,所以入行三年,知心朋友無幾個、更是緋聞絕緣體,經常做獨家村,一個人划艇、打拳消磨時間,朋友圈亦兜兜轉轉發現都係同林作最啱key。

話就話「因了解而分開」,神女無心,林作同林媽媽王莉妮有心翻兜同撮合呢!

麥明詩:撐林作懸紅反爆相

記:《東地》記者|麥:麥明詩

記:係唔係真係同林作復合?

麥:真係唔係復合,其實都回應咗好多次,呢個話題愈回應愈係沒完沒了。

記:林作話要懸紅加碼一千蚊畀網民唔好爆相爆圖畀傳媒?

麥:佢呢個主意又幾好!我覺得香港人素質唔應該係咁,冇理由為咗五百蚊去侵犯人哋私隱。

記:到底當日同林作約會做乜?係唔係單獨見面?

麥:我一直都有承認同佢有keep住聯絡,嗰日咁啱大家都得閒又喺附近,所以約埋一齊兩個人食個tea。

記:既然仲係朋友、又咁啱傾,點解唔復合?

麥:就係因為大家一齊過、了解過所以知道雙方性格同埋人生階段都唔適合,所以覺得我哋兩個都係以朋友方式共處最舒服,好過情侶。

記:分手年半有冇拍拖?

麥:我有識新朋友,佢身邊都有好多女仔出現,不過真係未搵到適合,我都唔心急話一定要有拖拍,呢啲嘢要慢慢嚟,都急唔嚟!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!