麥明詩

麥明詩 短裙玩色誘 何浩文英雄救美

最新娛聞

廣告

TVB劇《賭城群英會》開播至今,劇情觀眾唔多欣賞,不過爆點一浪接一浪,昨晚一集首次拍劇的「十優港姐」 麥明詩 (Louisa)犧牲色相,以短裙Look色誘由于天龍飾演的IT同事Simon套取資料,更被對方灌醉帶上房!正當Simon諗住食硬 麥明詩 嗰陣,何浩文就衝入房上演一幕老套到暈的英雄救美!

麥明詩短裙玩色誘

劇情講到何浩文飾演的瀟灑要調查梁Sir與屠東海的關係,必須進入數據房取得資料,但係數據房保安系統深嚴,必須用Simon的紋身和指紋解鎖。而 麥明詩 為了幫何浩文拎取得機密資料,就以貼身短裙look色誘Simon,自己投懷送抱,單身同佢落酒吧挑戰,諗住一鋪隊冧佢。

飲醉被帶上房

點鬼知原來Simon由細喺酒吧玩大,飲酒完全冇難度,但 麥明詩 飲咗幾杯就開始四眼昏花。Simon梗係食住個勢,周身抽水,仲帶埋對方去酒店繼續玩!觀眾就覺得麥明詩個醉貓樣認真唔掂,次次都反下白眼,對眼半開合就算。

何浩文英雄救美

入到酒店房,正當Simon諗住食硬麥明詩之際,何浩文就出現上演英雄救美,一拳打暈IT狗後抱走麥明詩,佢被何浩文抱住嗰陣仲冧到不得了!雖然麥明詩的演技平平,但話晒第一次拍劇,而且敢搏敢試唔錫身。如果大台冇咩新血,相信將來都會繼續睇到麥明詩的作品!

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!