黃心穎

成功打入富二代圈子 黃心穎 菠蘿雞進化史!

最新娛聞

廣告

身為機會主義者,黃心穎被指有機心、好高騖遠、無寶不落,除了𥄫中偶像馬國明做男友,仲有不少報道指她面皮七呎厚,邊度有景就黐邊度,近年她努力不懈終於成功打進富二代圈子,果然係醒目女。

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片、黃心穎IG

2015年 黃心穎 埋黃柏高堆

成功埋到黃柏高堆,經常單人匹馬過大海睇騷,又會不請自來出席太陽 娛樂各個公司派對,開始現身各大小演唱會及潛入後台博影相,見到歌手定必化身粉絲影合照。

2016年7月

Neway太子爺薛世恒生日,黃心穎經友人搭路成功入場,仲有份影大合照,笑得好開心。

2017年11月

皮草大王王大業搞生日P,黃心穎掹車邊有得入場仲可以排除萬難擠進王大業臂彎影相。

2018年9月

黃心穎頭腦清晰做事有計劃,為圓歌星夢,凡有機會埋到Eason身都唔會放過,車婉婉同趙學而都係Eason多年老友,黃心穎與車婉婉因合作拍《牛下女高音》而成為好友,日前相約到天后飯敍,這次飯局除了有車婉婉及趙學而,還有有份拍《牛下》的張振朗及三位圈外朋友。

同場加映:黃心穎發功 「集郵穎」集盡各代男神

自封「集郵穎」嘅心穎BB,喺「集郵相簿」當中集得最多當然係男友馬國明

黃心穎:第一次畀咗馬明

由「第一次」開始,到成功將宅男馬明收服,心穎BB向馬明集郵次數多不勝數!

向「師奶殺手」埋身

遇上「師奶殺手」陶大宇,當然又要集郵一番!

集齊Big Four

最難得嘅仲係竟然畀佢逐個捉竟然畀佢集齊Big Four四子同佢嘅合照,「集郵穎」嘅集郵功力,真係唔到你唔服!

其他仲有天王黎明、郭富城、曾志偉、容祖兒、李克勤、陳奕迅等等等等⋯⋯

連周杰倫、黃曉明都有,真係集盡中港台!

運動界都有,呢個係NBA騎士籃球名將JR史密夫。

女神相比下真係勁少,但都有個王馨平。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!