黃長興

親自湊囡囡放學 黃長興 啜爆前世情人

最新娛聞

廣告

因為一套《棟仁的時光》,黃長興嘅暖男形象深入民心,而且人氣急升,時來運轉之餘,計小編話,「潮州佬」一角根本就係開正佢嗰瓣,傻氣得嚟又正直,顧家得嚟仲好專情,彈起係有道理!

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、黃長興IG

黃長興 接囡囡放學

雖然要拍劇又要顧兩間自家法國餐廳,呢位好男人都唔會冷落老婆同仔女。幾忙都好,一有時間就攝位family day或者抽空去接囡囡放學。日前喺幼稚園門外等4歲囡囡Paige放學,黃長興由眉頭深鎖到見到囡囡一秒笑逐顏開,久別重逢一樣抱住個女啜完又啜,好sweet呀!

其實黃長興都好錫老婆,老婆為咗家庭放棄咗跆拳道,黃長興鼓勵下再次穿上跆拳袍,最近仲參加比賽,黃長興一手帶住4歲大女Paige同兩歲囝囝Tristan去現場打氣。

今日嚟睇老婆打比賽, 咁耐冇打仲可以打出水準攞埋冠軍真係犀利。 你咁有天份真係冇曬。
黄長興(@stefanwch)分享的貼文 於 張貼

最近黃長興兩個仔女輪住生日,佢哋一家人亦同兩個小姊弟輪住慶祝!

Happy Birthday to my lovely pretty daughter @paige.tristan.wong. You are 4 years old today, time flies… #happybirthdaytomydaughter #biggerandbiggereachday #ilovemyfamily
黄長興(@stefanwch)分享的貼文 於 張貼

黃長興仲拉埋囝囝一齊上台唱歌,不過囝囝睇嚟好怕醜!

After Bruno Mars concert, i miss even more performing with my boy his favourite song. Too bad that night he was a bit shy coz he just woke up and was a bit impressed by the crowd… #live #versaceonthefloor #brunomars
黄長興(@stefanwch)分享的貼文 於 張貼

黃長興拍落水戲 貼心老婆買潛水衣保暖

早前TVB新劇《BB來了》在郊區進行拍攝求婚及下水的戲份,劇中的演員黃長興要落水,佢話本身好怕凍,但佢大爆老婆Peggy超細心,知道要落水拍劇就買潛水衣畀佢打底保暖,黃長興直言太太此舉令佢大為感動!

黃長興和高海寧說到這次拍攝下水戲也是因為要求婚,黃長興話喺劇中向高海寧求婚,但佢又唔太願意,所以諗咗一啲方法等佢答應,就係一早準備2隻戒指,扮唔見咗跳落水搵,期間拎咗另一隻戒指扮搵得番,結果梗係成功抱得美人歸啦!

長興很怕冷,佢話到老婆知道佢要拍落水戲都好很貼咁特地買咗一件潛水衣畀佢,點知道今天溫度又比較熱,所以依家佢在出汗,但老婆呢個舉動真的令佢好感動,唔可以能辜負佢嘅心意。

怕太太陀B辛苦 不再造人

法籍港男黃長興除了拍劇,仲忙於照顧家庭,同太太Peggy婚後育有兩名可愛小朋友,兩歲半的大女晞桐(Paige )和九個月細仔子晉(Tristan ),想不到Stefan已是兩孩之父!形象鬼佬,內裏傳統的Stefan,一直渴望組織大家庭,不過有見老婆Peggy陀第二胎好辛苦,就打消追多個的念頭,一家四口已經夠幸福。

顧家好男人

黃長興坦言做演員都希望成為主角,但魚與熊掌不能兼得,做主角就要犧牲好多家庭時間,令他心情矛盾,但家庭始終排第一位,為了家庭他安於做配角,返屋企才做男主角,希望待仔女長大一點,演藝事業就更上一層樓。

雖然女兒是前世情人,兩歲多的Paige亦好黐爸爸,但Stefan強調自己不會偏心,兩個都是親生㗎嘛!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!