黎姿

包皮、浩南哥撐細細粒! 黎姿開旗艦店 古惑佬鄭伊健驚喜到賀

最新娛聞

廣告

黎姿(GiGi , 現改名:馬黎珈而)以老闆身份到尖沙嘴為旗下醫學美容旗艦店舉行揭幕禮,除好友張可頤、林保怡、向海嵐、伍詠薇同張晉到賀,曾合拍電影《古惑仔》系列嘅鄭伊健同林曉峰更以神秘嘉賓身份現身,黎姿激動到眼泛淚光…….

撰文:東方新地 |圖片:新傳媒圖片

「浩南哥」撐「細細粒」! 黎姿開分店 古惑佬鄭伊健驚喜到賀

馬黎珈而(前名黎姿,Gigi)昨日為其第3間醫學美容中心舉行揭幕禮,好友林保怡、張可頤、伍詠薇、向海嵐與張晉等人皆有到賀。對於多位圈中朋友抽空到賀,Gigi表示感激,當鄭伊健及林曉峰拿着香檳出現時,她更頓時眼泛淚光,林曉峰則笑指有工作人員叫他將香檳倒轉拿,就會令Gigi發笑,她即忍不住笑說︰「依家又唔係劈友!」場面溫馨又搞笑。

少見伊健 多見蒙嘉慧

談到鄭伊健驚喜現身支持,Gigi坦言好多年未有跟伊健見面,反而常常跟對方的太太蒙嘉慧聯絡,又表示因為已做媽媽要照顧小孩所以少了見朋友,但這份友情一直保持沒有改變。她說:「見到好多幕前朋友支持我,我好感動。年紀大了,以往我會好感動會喊,現時在心裏面好感動,非常之多謝他們。」

第一部《古惑仔》電影在96年上映,首映場在古惑仔的聚集地尖東的戲院舉行,結果引來大量「古惑仔」到場支持,票房狂收2100萬,成為當年電影票房的一頭黑馬。

《古惑仔》電影故事除咗講兄弟情義和黑幫仇殺外,仲有感情戲。男主角陳浩南(鄭伊健飾演)和女主角細細粒(黎姿飾演)互相深愛着,細細粒同浩南試過避開黑幫仇殺,細細粒不慎差錯腳而跌落樓而昏迷,之後一度失憶幸好都醒番!

但跟得黑社會大佬點會好下場!江湖老大鄭浩南要浩南親眼看見自己心愛的人被亂槍射殺而死,好慘呀!

依家幾位古惑佬都一齊周圍做巡迴演唱會,賺唔少,但最重要係佢哋個個都Keep得好好!

自胞弟黎嬰發生車禍後,黎姿代弟打理公司,到今日發展到上市,黎姿致辭時感慨話,自己從人手管理到會計財務學到好多知識,亦希望做到良心企業醫學美容:「我要特別感激身邊兩位重要人,第一個係我細佬(黎嬰),因為佢開始咗呢個醫學美容平台,畀我發揮創造自己空間。第二個係我老公(馬廷強),佢畀咗好多自由空間我去發揮,發展今日更好嘅GiGi。」

黎姿現改名為馬黎珈而,14歲時因參與電影《開心鬼放暑假》而入行,2009年退出娛樂圈,與商人馬廷強結婚,其後生活美滿,婚後一直低調的她亦落足心機照顧3位囡囡同家人。

而家46歲的Gigi完全可以稱得上做「凍齡女神」,外貌十年如一日, 一啲歲月痕跡都睇唔到,認真恨死一眾女性!

11年代弟弟經營醫學美容中心CosMax,她不單經營有道,之後公司更正式上市,轉戰商界成為上市公司CEO,家庭、事業都咁成功,確係一位女性的模範代表!

GiGi頭頂淺粉紅毛毛帽,在雪地自拍,肌膚白如雪,而且答容滿面,幸福滿滿!


將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!