黎明

黎明親認BB出世 同時怒斥爆料者係「漢奸」!

最新娛聞

廣告

早前本刊獨家爆出51歲黎明離婚六年感情再有滋潤,去年開始寵幸失婚女助手Wing Chan,上月黎天王在facebook宣布喜訊,承認與32歲、同樣離過婚的阿Wing交往,且女方已懷孕!今日有報道指阿Wing早產一個月誕下B女,因為早產嘅關係,所以比較輕,只有五磅左右。雖然BB出世係件開心事,但今日黎明喺社交網上作出回應,字裏行間對醫務人員及其他產婦深感抱歉,更怒斥爆料者係「漢奸」!

撰文:東方新地|圖片:東方新地、網上圖片

黎明親認BB出世

黎明今日在FB回應,首先感謝醫護人員,但同時感到抱歉:「用我真摯感恩謝謝醫院的接生護士們和醫生們,他們的專業令我100%尊敬,但最終都係由不知名人士報料給記者而又令到該醫院變成其他記者守候的場地!又不知會帶來多少壓力給其他醫務人員和其她產婦與病人… 」「早產嬰兒的父母是要專注和醫生配合,但如果我再次出現也會令醫院增添多一層的壓力。」

怒斥爆料者「漢奸」

雖然添B女係開心事,但黎明對於被爆料一事深感憤怒,更怒斥爆料者係「漢奸」:「最後我也無奈回頭一想當年讀書時期所學到的歷史日本侵華中的(漢奸)為什(甚)麼會出現,原來有些人真是有這種漢奸基因,喜歡爆料,將人家認真時刻要面對的問題變成八卦料告知媒體再將他或她變成花生觀眾,這是今天我們社會充戚(斥)著的怪現象。」

黎明女助手新寵曝光

一個多月前,外界都一直以為黎明未走出情傷,但其實他去年已有著落,與其唱片公司AMusic的女助手阿Wing過從甚密!獲黎明寵幸的阿Wing進駐上水雙魚河St.Andrews Place的6千呎獨立屋,又在AMusic任營業部經理,可以話係打晒骰。成為天王新寵不特止,阿Wing更狗年報喜將榮升人母,現時陀B六個月!

黎明新寵阿Wing 陀B出巡

這段養胎日子,阿Wing繼續自由出入黎宅,早前本刊拍得黎明由司機接載離開寓所工作,之後阿Wing獨自駕車外出,直駛沙田「Homesquare」,該處集中售賣家具及家品。現場所見,阿Wing當日身穿白色薄羽絨內襯黑色連身短裙,下車後清楚可見佢腹部已明顯隆起,目測已懷孕六個月以上,不過佢未有水腫,而且健步如飛。

睇中七人車

據知阿Wing已為生B作好準備,早前把頭髮剪短,以免搶去BB營養,看她精神不錯,腳骨力特好,行足幾個鐘頭街都未見要休息。入到商場,阿Wing第一時間行到車行,望住門口陳列價值約35萬的七人車「Noah」,佢睇得入神更用手機影低,車行經紀見佢一身名牌似足闊太,即落足嘴頭力Sell,除殷勤招呼上車試坐,又埋枱傾價錢同細節。

之後阿Wing拎住新車資料離開,還邊行邊研究。據知呢款車與黎明得力助手子泉駕駛的七人車同款,阿Wing為方便產後與B外出,亦想把現時駕駛的福士小房車換成七人車,與子泉睇齊。

再睇BB床

其後阿Wing再折返商場逛嬰兒家具店,主攻日本品牌的BB床及被具,見佢細心研究每張床的資料,最後睇中一張可延伸長度及與大人床拼接的BB 床,不過佢未有落訂購買,並向售貨員表示要與家人商量後先決定。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
黎明