黎瑞恩

黎瑞恩:「唔通叫阿婆阿伯托樹咩」 親力親為上山鋸樹開路

最新娛聞

廣告

「山竹」走了!雖然市區所受破壞嚴重,不過災後都有唔少好人好事,好似有市民自發清理社區、學校,又有旅遊巴義載等等。原來黎瑞恩噚日(17/9 )都有出動幫手,仲買咗兩把電鋸上山鋸樹開路!為馬鞍山村同錦田嘅居民恢復道路暢通!

撰文:東方新地、Sunday kiss|原文:Sunday kiss|圖片:黎瑞恩、鍾健威FB、IG,網上圖片

黎瑞恩希望每人出分力

黎瑞恩尋日喺個人FB專頁,PO出一張兩把電鋸嘅相,仲留言話:「我要去做德州電鋸狂魔喇!」。原來係因為打完風見到周街都係冧樹,所以約埋幾個朋友,去買兩把電鋸同工具,就去一啲偏遠嘅地區,見到有阻路嘅冧樹就鋸咗去。

同行仲有黃美琪嘅男朋友鍾健威,一行人先去馬鞍山,再去錦田。黎瑞恩話食環署嘅清潔工人,全部都係阿婆阿伯,唔通叫阿婆阿伯托樹咩!而且香港係我哋屋企,一人做一啲,香港好快就會變番一個乾淨嘅地方!

第一次鋸樹,黎瑞恩話自己都算幾叻,有啲村民為咗多謝佢哋,仲送咗袋木瓜畀佢哋。其實小恩子今次唔止幫到食環署嘅哥哥姐姐,以及受影響嘅村民,仲為一對仔女做咗一個好好嘅榜樣!

黎瑞恩演唱會 玩集體回憶

早前,黎瑞恩以一身白色天使裝、頭戴鮮花飾物,在舞蹈員伴舞下現身唱出經典快歌《陽光路上》,小恩子同fans打招呼:「大家好嗎?16年冇喺呢度見到大家,相信今晚係個集體回憶。邊個細細個就聽我啲歌?我啲歌都迷倒唔少懷春少男,女仔就當我家姐。」佢話好感恩多年後仍有機會於紅館台上演唱!

譚詠麟做嘉賓

小恩子仲請到校長譚詠麟做嘉賓,二人除了合唱《明天你是否依然愛我》,校長還唱出《First of May》,真係聽出耳油!

為是次演唱會積極減肥的小恩子還笑言:「我真是很認真減肥的,大家有無覺得我瘦了?」

歌迷即報以掌聲作答,逗得小恩子十分開心,接著再唱出多首金曲《認真》、《舊愛新歡》、《多情》及《愛你這樣傻》,喚起大家的集體回憶。

小恩子著住呢件歌衫,歌迷大呼好性感,小恩子笑話:「都話心口唔造咁低㗎啦!」之後佢一連唱出《問候》、《活得比你好》、《雲上的日子》,期間唱到《活得比你好》忍唔住喊,歌迷叫佢要加油!

黎瑞恩請到唱歌老師杜麗莎坐陣,二人合唱《仍然記得嗰一次》。小恩子唱到《多情》和《愛你這樣傻》時,走到台前同歌迷近距離接觸,有歌迷向她獻花,當她看到胡楓時,更即時上前同對方握手。

黎瑞恩復出歌壇在4月於紅館舉行兩場演唱會,其中一個推動小恩子的力量,是得到14歲女兒凱栭及12歲兒子的支持。

黎瑞恩難得開騷,她不忘答謝父母,話冇父母就無今日嘅佢,仲有多謝發掘佢的安格斯先生同當佢女咁湊嘅經理人,仲有寫咗好多好作品畀佢嘅音樂人向雪懷。

陳展鵬 單文柔 拍拖睇騷

李婉華、周慧敏、湯寶如、蔡一傑、譚耀文、邵美琪、胡楓、關秀媚與男伴、陳展鵬與女友單文柔、黎諾懿與太太李潔瑩、鄧健泓和太太石詠莉及鄭敬基兩公婆等圈中好友到場欣賞,可見小恩子圈中人緣極佳。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
黎瑞恩