黎諾懿

幫兄弟義無反顧,鄭伊健私底下絕對Man過浩南哥!「神之馬壯」黎諾懿感激低潮時對方出手相助!

最新娛聞

廣告

平日大家電視上見到嘅藝人可以扮演唔同角色,但收咗工彼此間除咗係同事,更可以係朋友、知己,甚至情人。而黎諾懿同鄭伊健原來有段好深厚嘅感情,唔講可能一般人都只係以為佢哋有時會約埋一齊打羽毛球,但原來呢對圈中好兄弟過去仲有段故,有啲不為人知嘅秘密!

撰文:Wai | 圖片來源:劇照、Instagram | 編輯:heitung@central

「最接近神的男人」黎諾懿都試過捱窮?

喺無線處境劇《愛‧回家》飾演馬壯一角而大受歡迎嘅黎諾懿近來不論事業、感情都如魚得水,更得到TVB重用於多套劇集擔任男一角色。原來過往呢位「最接近神的男人」都有過一段辛酸史,試過捱麵包、住劏房,生活要擔柴憂米。

日前,佢喺接受電台訪問時就重提呢段捱窮史,但就特別提起佢嘅好兄弟鄭伊健,同感激佢喺自己危急之秋義氣相助,令大家知道更多兩人間更深層嘅經歷。

最窮嘅時期 多得有伊健相助

諾懿透露06年拍《溏心風暴》係佢人生中最窮嘅時期,喺紅磡住劏房期間多得有好友伊健相助,「喺我最霉嘅時候,伊健會叫我去佢屋企揀衫」,更會搵相熟導演介紹佢拍戲。這樣看來伊健真是對朋友義無反顧!

當年他們一起合作拍攝無線劇集《隨時候命》。

15年監製錢國偉和陳宛蔚結婚,二人都有齊齊出席婚禮,跟一班兄弟玩得很開心!

一齊滑水、打羽毛球 感情超好!

諾懿話兩人係經另一位朋友認識,後來會一齊滑水、打羽毛球、去到一齊拍劇,但近來兩人各有事業和家庭已甚少見面,「到咗今時今日,或者我哋依家係比較少見面,但嗰種情,一見面就係兄弟!」

原來佢做埋紅娘?!

而經由諾懿介紹嘅伊健認識老婆蒙嘉慧,有傳諾懿這樣做是知恩圖報,不過佢就咁樣回應:「佢哋係經我介紹一齊打羽毛球而認識嘅,但能夠走埋一齊係佢哋嘅緣份。」

諾懿現在已經有一個美滿的家庭,兒子小春雞更是超級可愛!!

另一邊廂,他的好兄弟一樣跟太太很幸福!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!