張曦雯

【3日2夜.多圖】張曦雯玩賽車緊身白Tee超激盪 巴打:唔使著泳衣都超班!

最新娛聞

廣告

無線J2最多人留意的旅遊節目之一,旅遊節目《3日2夜》一定係榜上有名!除了介紹世界各地旅遊景點外,主持人亦是廣大觀眾留意的焦點。張曦雯(Kelly)喺上周五晚播出的新一集就帶大家到泰國曼谷玩,雖然嗰集只係曬下長腿未有作性感打扮,但身材出眾的她穿上白tee去賽車場玩高卡車,效果超激盪,巴打們都話不愧係第一代《3日2夜》女神!

撰文:東方新地| 圖片 :新傳媒圖片、電視截圖、Instagram

張曦雯《3日2夜》曼谷篇

張曦雯在《3日2夜》帶大家遊泰國曼谷及象島,相信大家都好期待事關今次佢係佢第3次主持呢個節目,唔少巴打都希望佢一如以往,穿才性感比堅尼大派眼球福利,而首站她帶大家去水上市場食好西!

張曦雯到室內美食廣場食榴槤飯,原來女神愛吃榴槤,因為愛上它外脆內軟口感。

 

首次玩人工衝浪,張曦雯已經成功企到幾秒,算叻女喇!

除咗水上活動,Kelly也去到曼谷最高玻璃觀景台睇日落,Kelly一身打扮性感而高貴!

之後女神再去賽車場大玩高卡車,穿上白Tee的她,身材玲瓏浮凸,玩高卡車時效果倍添激盪。

Kelly最也介紹一家有12隻哥基犬當店員的咖啡店,啲狗狗好幸福,有女神又攬又摸!

而喺下一集,Kelly去咗象島,當然唔少得去同大笨象玩,佢哋全部係BB,只得3至4歲,Kelly有陪佢哋行沙灘!不過女神話期間唔小心畀象BB踩了一腳,Kelly痛至大叫之餘,被踩的腳即時腫了,「幸好導遊幫我搽了一些泰國的藥油,兩天就消腫。」

毛里求斯篇完全係世界級!

身材火辣的Kelly在新一輯《3日2夜》暫時冇乜睇頭,巴打們係咪有啲失望呢?唔使失望嘅!不如同大家重溫Kelly之前喺東非度假天堂 − 毛里裘斯篇,節目中的Kelly當然不忘大show好身材,講多無謂,即刻睇靚相!

節目中更介紹了一個酒店旁的沙灘,Kelly在享受這個水清沙幼的海灘之餘,同時亦不忘大騷姣好身材。

Kelly來到毛里裘斯這個度假天堂享受了一個印度按摩,大show性感玉背。

攝影師更close up女神雙腿,此情此景怎能不截圖!

最後擁有夏威夷舞蹈底子的Kelly,還挑戰毛里裘斯的傳統舞蹈Sega,感受當地的熱情。

配合節奏扭動,更顯纖幼的小蠻腰。

馬爾代夫篇 緊身白Tee玩過山車超搶眼!

張曦雯又在馬爾代夫篇,帶大家到紅樹林捉泥蟹,更笑言怕濕身是不用著泳衣,只要穿上保護衣就可以了。

大半集的時間,都穿上這件黃色的一字膊連身褲。

換貼身的白色上衣,簡簡單單也很吸引。沒辦法,因為樣子美身材好,穿甚麼也好看。

對鏡頭露出滿足的表情~

鏡頭一轉,就去了玩全南半球最高最斜的過山車。

這幕低炒就短短數秒啊!相機的位置放得太好了。

坐完第一個過山車後,她就去坐另一個倒頭過山車,準備上車前張曦雯說得眉飛色舞,相信大家也看得十分高興呢~~

最後就乘船出海,欣賞黃金海岸的黃昏美景。走過沙灘、甲板,她也沒有換上泳衣,聽上去確實有點失望。但事實是,張曦雯沒穿泳衣也超班了!

吃晚飯時她再換了一套橙色露肩的晚裝。吃甚麼都忘了,醉翁之意不在酒嘛~

睇過張曦雯咁多演出,小編最希望的當然是跟她一起遊世界!女神穿貼身白色上衣,露出小蠻腰,簡直是殺死人。

張曦雯玩極限運動前非常緊張有趣。

男生們,是否很想成為跳傘的教練呢,哈哈。可以與女神擁抱。

露完小蠻腰再露膊,盡展迷人的鎖骨,收視率一定大升!

潛水都有得性感?

張曦雯去潛水看海豚,其他人潛水都是密封的,但她…

竟然連潛水衣都能夠中門大開,show身材!

在海中的長腿,更加誘人。Kelly在海中與海豚共泳,親親大自然。(不過唔好問我海豚喺邊……)

重溫IG性感靚相特集!

有冇巴打好想做個BB或者…

做隻狗都願意呀~~

 

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!