李一桐

90後新黃蓉 李一桐 人氣急升 細數歷年經典黃蓉

最新娛聞

廣告

金庸名著經常被翻拍,好似2014年就有陳妍希同陳曉主演嘅《神鵰俠侶》,因爲主角嘅外貌同書中人物相距甚遠,令該劇一直惹人笑柄!今年内地又再次翻拍《射鵰英雄傳》,今次選角就合適啦,更令劇集大獲好評! 今次劇組就起用90後嘅 李一桐 飾演黃蓉,此女眼大大惹人憐愛,還原咗金庸筆下黃蓉「肌膚勝雪,嬌美無比,容色絕麗。」嘅形象!其實多年來都有唔少女星演過黃蓉,翁美玲、朱茵、周迅等各有千秋,邊個最深得你心?

撰文:東方新地

新黃蓉 李一桐

今年26歲嘅李一桐就話,其實自己一開始對於試鏡無乜希望,而試戲嘅時候有好多人。估唔到真係選中自己,覺得十分之幸運!

李一桐出道時間不長,所以拍過嘅戲唔多,但套套都好收得,例如出道作《半妖傾城》播放量達五億之多!而李一桐喺入面的表現十分亮眼!

有好多網民就覺得李一桐好似内地花旦趙麗穎長的十分相似,更有人爆料稱李一桐曾經做過趙麗穎替身,唔知大家覺得似唔似呢?

唔止古裝有韻味, 生活照都好有仙氣。

真正的美女可以駕馭到短髮造型。

《射鵰英雄傳》其實已經被翻拍好多次,好多出名大美人好似林依晨,朱茵及周迅等都出演過黃蓉一角,到底邊一位先係各位心目中的黃蓉呢?

林依晨 (2008)

08年的《射鵰英雄傳》由當紅小生胡歌同林依晨出演,但觀衆似乎唔受落,認爲劇情「被改得亂七八糟」,不符合原著。而林依晨當時嘅baby fat 也被觀衆垢病,觀衆認爲林依晨演得不夠精靈。似乎同陳妍希嘅命運差唔多,睇嚟飾演古裝女神都係搵返「錐子臉」嘅女星好啲。

周迅 (2003)

由周迅擔正黃蓉一角的2003年版《射鵰英雄傳》都大受好評。周迅係金庸欽點嘅黃蓉,佢曾稱讚周迅係最忠於原著,最符合他心意嘅黃蓉。金庸甚至直説,周迅比翁美玲更靚!就連導演張紀中都like爆,話周迅「演技成熟、氣質冰冷、靈氣四射」!得到各方稱讚嘅周迅,演活了黃蓉一角!

朱茵 (1994)

1994年版《射鵰英雄傳》由朱茵同型男張智霖主演。最美麗的黃蓉非朱茵莫屬。朱茵絕對係數一數二嘅大美人,當年「紫霞仙子」一角令佢人氣高企。而1994年《射鵰英雄傳》都係朱茵的新突破,喺劇入面,朱茵飾演嘅黃蓉加入唔少新元素,好似撥弄小辮同嘟嘴,對觀眾嚟講,都幾新鮮!

翁美玲 (1983)

講到最經典版本,點可以唔提1983年《射鵰英雄傳》?提起翁美玲,大家一定記得佢飾演嘅黃蓉,當年同飾演郭靖嘅黃日華可謂一對金童玉女。而她將黃蓉調皮可愛的一面拿捏得好好!呢啲咪就係「大眾回憶」囉!

可惜,呢位美女出名之後,喺1985年於寓所開煤氣自殺身亡,終年26歲,香消玉殞。同劇演員黃日華同苗僑偉提起翁美玲,都深感惋惜,話翁美玲經常教導佢哋做人嘅道理,叫人唔好衝動,點知衝動嘅就係翁美玲自己。

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!