Angela Yuen

文青女神Angela Yuen素顏跑步 有人讚清純有人唔認得?

最新娛聞

廣告

Angela Yuen(袁澧林)有名你叫「文青女神」,出眾靚樣不庸置疑,而且打扮風格勁有「文青feel」,男男女女都咁buy!呢日Angela上載自己去健身房跑步的短片,片中佢素顏束起頭髮上鏡,有網民就話Angela唔化妝個樣差好遠,同時都有人力撐佢素顏一樣咁清純!你又點睇呢?

撰文:東方新地圖片:IG angela.yuen

文青女神Angela Yuen

Angela Yuen模特兒出身,有著獨特出眾的五官、空靈的眼神,平時俾人感覺都係cool cool哋,而且愛以近年至hit的「文青」打扮示人,呢種風格打扮唔係個個人都駕馭到,令Angela有眾多男男女女粉絲!

娛樂圈真係較少Angela呢類的別緻面孔,cool又得可愛又得!

素顏跑步惹網民討論

平時喺社交網站都好活躍的Angela,呢日喺IG上載影片,表示自己因為一星期內飲咗6杯珍珠奶茶,所以要勤力跑步消脂!片中見到Angela喺空無一人的健身室邊跑邊影,重點係以素顏束頭髮上鏡,感覺上雙目比較無神,不過皮膚似乎都ok;但都有網民覺得佢同平時有好大分別,完全無晒女神feel… 各花入各眼啦!

 

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!