Dada

E神Dada陳靜 峇里避年歎世界 久違三點式晒身材

最新娛聞

廣告

好耐冇見過Dada啦!女星陳靜 (Dada)日前趁住新年長假帶屋企人飛去峇里避年歎世界,當地陽光與海灘最出名,咁又點會冇比堅尼呢?有靚人靚景靚body,再加上靚心情,Dada當然要影番輯靚相留念啦!不過原來Dada嚟緊要為電影犧牲,要增磅飾演一個噸位十足的肥妹,所以有得睇就好睇啦!

撰文:東方新地
圖片:陳靜 Instagram、新傳媒

Dada偕家人避年歎世界

Dada同唔少人一樣趁住新年長假期去旅行,避年之餘順便relax一下,佢早前帶埋媽媽同姐姐等人去峇里旅遊。除咗去欣賞當地美景同歎美食,又點少得享受最出名的陽光與海灘呢?

久違了的E Cup Dada

Dada都不忘派福利,見到佢以淺色三點式上陣,久違了的E Cup Dada再次出現!咁耐冇見Dada都仲咁索啊!

重溫Dada噴血新年專訪

Dada身材激爆,多年來將一眾男士迷得一陣陣,不過佢近年就表明唔會再為賺錢而晒胸,希望觀眾放下有色眼鏡欣賞佢的演技。回到兩年前的農曆新年,Dada接受本刊新年專訪,當年佢一襲紅色低胸長裙,性感又火辣,真係睇到人熱血沸騰!

新年指定動作:寫揮春!

Dada初出道時被封為「百果園E神」,從此踏上性感女神之路!

往事只能回味!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
DaDa陳靜