Jessica C.拒做怪獸家長

Jessica C.拒做怪獸家長

最新娛聞

廣告

安志杰(Andy)未婚妻Jessica C.(JC)預產期係三月,雖然B女未出世,但二人已先為B女改名叫Tessa。而JC最近接受有線娛樂台訪問,問到佗B遇到咩困難,佢笑言:「我平日最喜歡食生冷嘢同海鮮,但依家大肚要戒口,冇得食大閘蟹、雪糕,真係好痛苦。最近我飲食習慣改變好多,食多咗中菜,我知道中式湯水對身體好,希望有一日我會學識煲湯俾Andy飲。」

談到對B女期望,JC表示:「我希望佢能帶幸運同歡樂俾別人,無論佢做乜,我都會放手全力支持!」JC又爆Andy好縱小朋友,而佢自己不愛拘束,享受自由,最緊要教識小朋友尊重別人,故拒做怪獸家長!

如欲率先接收資訊,請讚好我們的FB專頁並於「已讚好」選單設定「搶先看」,多謝支持。

網址:www.facebook.com/orientalsundayhk

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!